【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍《戰毒》集集轉Look 索爆周秀娜迷暈黃宗澤

發佈時間: 2020/07/24

周秀娜、黃宗澤(Bosco)及吳千語等主演網劇《戰毒》,娜姐在劇中以多個不同形象上陣,包括文青女神、金融才女、性感索女等,加上她海棠春睡式深情對望,令劇中情人Bosco迷得暈陀陀。

網劇《戰毒》目前在「黃Viu煲劇平台」及Now TV上架播映,在劇中飾演反派的周秀娜,為了隱藏身份,每次出場都以不同形象亮相。娜姐說︰「其實我個角色好神秘,喺早段會有唔同形象,到劇集尾段就好似剝洋蔥咁,一層一層慢慢咁揭開我個真正身份,感覺好刺激,好開心演到呢個角色。」

扮羅嘉良情婦

娜姐在劇中既是羅嘉良的情婦,又與臥底黃宗澤有感情綫,她自言想保持角色神秘感,所以演繹時更要揣摩︰「拍攝期間我同導演、嘉良哥、Bosco傾下點演,佢哋幫咗我好多。」對於今次造型千變萬化,文青、貴婦、行政造型樣樣齊,娜姐笑言不用出動私伙︰「今次造型上真係好特別,起初有唔同形象,到後來身份揭穿後,就會成日着西裝。雖然今次係劇組方面揀衫,但我都有同佢哋溝通同畀意見。」

撰文、編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏