【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【怪獸家長】小朋友橫行單車徑致情侶炒車受傷 爸爸無道歉帶兒即閃被轟不負責任

發佈時間: 2020/07/29

常言道「言教不如身教」,作為父母應以身作則樹立榜樣。將軍澳一對情侶昨日(26日)踩單車期間,有一名小朋友突然駛出,逼使女方因急煞停而「炒車」倒地,擦傷手腳多處。事後,小朋友與其父親卻未有道歉便離開,令這對情侶直斥父子過份兼無同理心,一眾網民亦留言炮擊該名父親不負責任:「佢個仔喺寶,人哋就喺草!」

一名男網民昨晚在Facebook群組「將軍澳主場」上發文,指昨日與女友到將軍澳海濱的單車徑踩單車,至康城一條斜路時,突然有一名小朋友從前方駛出來;於是女友急煞停車,以致整個人倒地受傷。從其上傳的照片中可見,其女友的手腳多處擦傷流血,單車褲更被劃破。

事主直言並非想怪責於該名小朋友,惟對方站在一旁的父親未有道歉與帶同兒子離開,令他們大感不滿:

「先唔講佢(父親)已經行住喺單車路小朋友隔離睇住佢霸咗半條車路......當我女朋友仲跌咗喺度唔郁嘅時候,連途人都過嚟詢問睇吓有冇事......轉個頭就唔見咗人。 」

事主認為,該父親沒有同理心,眼見小朋友連累他人受傷,理應代子女道歉,怒轟:

「連路人都喺度,呢位為人父親嘅爸爸就咁就走咗先,連道歉都無聲,會唔會真係有點過分......」

帖文上傳後,引來大批網民留言批評該父親的「懶理」態度,亦認為他應「睇實」小朋友,、「佢個仔喺寶,人哋喺草」、「小朋友真係隨時急停急90轉,大人真係要睇實呀!」亦有不少網民分享類似經驗,「我都試過一次在單車徑踏單車,有對父子在徑上踢波,一腳踢個波過嚟踢中我前轆」、「有啲人就係當單車徑係跑步徑」。

不少網民又指自私的人太多,奉勸事主要小心,「踩單車同揸車一樣,會無啦啦有d人彈出嚟」、「買個喇叭保平安」。

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:林幸琦