【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

暖男陳豪自爆曾做蒲精

發佈時間: 2020/07/28

伍詠薇、林盛斌主持的訪談節目《Tiger's Talk》,近日訪問熱播劇《殺手》兩位男主角黎耀祥(祥仔)和陳豪(阿Mo)。回想由模特兒轉型入電影圈做演員,阿Mo直言曾捱過最窮的日子︰「我做模特兒時代幾搵到錢,不過當我做演員時,在電影圈開始無嘢撈,試過一年都無工開,完全無收入,惟有卡數冚卡數,差不多有成十萬蚊卡數。」他自爆曾經流連夜店,一星期蒲足五晚,後來突然醒覺不再夜蒲。伍詠薇追問為何夜蒲的日子遇不到他,陳豪說︰「可能唔同場,我同成班模特兒朋友落去!(多女仔埋身?)想係咁想,但永遠空手而回,自己溝唔到女咪睇人溝女。」

至於祥仔貴為三屆視帝,談及近年經常要「萬歲」請客,祥仔說︰「如果收工煞科,頂多幾萬蚊,都可以嘅。」他又提到,當年張衞健在舊清水灣電視城時,最喜歡放低幾千蚊請客,祥仔更大讚他︰「直接扣數唔使次次畀錢埋單,好有型!」