【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【蠱惑奸商】太和街市買餸用八達通疑被亂扣錢 醒目港女嘟機揭檔主博懵$40收$92

發佈時間: 2020/07/28

本港第三波新冠肺炎疫情嚴峻,愈來愈多市民留家抗疫自行煮飯,到街市買餸時亦會改以八達通付款,以免接觸可以「播毒」的鈔票。不過,一名港女日前到太和街市用八達通買餸時,卻疑被檔主「博懵」亂扣錢,由原本40元收多逾一倍至92元,因而提醒大眾在街市用八達通付款時要小心。

「你哋用八達通比錢要小心啲!」該名港女在Facebook群組「Tai Po 大埔」發帖,指現時因疫情而在家工作,需自行在家中煮飯食。前日(26日),她到太和街市一個檔口買魚肉時,卻發生不愉快經歷,

「我買咗$40有蔥嘅魚肉,用八達通畀錢,但佢八達通個顯示器只係比呢間檔嘅收銀睇,我係完全唔知佢係扣幾錢。」

於是,事主詢問檔主有否八達通收據,對方表示「有」,「但最後佢搞咗好耐話無咗顯示,我企硬話唔知佢扣左幾錢。佢就叫我去街市服務中心查,但人哋話無咁嘅服務!」由於無法在街市內查看扣數記錄,事主只好繼續買其他餸菜。

離開街市走到火車站大堂時,她因心生不忿,遂用站內的八達通查閱機查數,「一拍入去見有3條扣數,其中一個竟然扣咗$92,我再拍3次睇清楚時間、日期都似係我第一站去買魚肉嘅扣錢!」於是,她便走回街市到涉事檔口對質,未料對方竟不發一言地退錢,

「佢好順攤咁畀番$52我。所以你哋要留意返,唔好畀人亂扣,要返扣八達通嘅收據!而呢檔亦會永久列入黑名單!」

此事引來網民熱議,不少人批評涉事檔主做生意不老實,亦有人分享類似經歷,「試過扣$900蚊,仲要自動增值埋」、「試過大元街市10豆腐花,收咗100,但事後才發現,冇單!下次記得要據。」、「我老公尋日幫趁完都話佢哋有蠱惑,亂咁收錢㗎」。另有網民著大家用八達通付款時要加倍小心,建議道:「所有用八達通畀錢,我都會見到個銀碼我先拍卡!」、「裝返個八達通app,可以check扣咗幾多錢數!」

 

責任編輯:李凱晴