【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【全面禁堂食】古天樂 黃宗澤諗計保員工飯碗 6位藝人老闆如何撐住?

發佈時間: 2020/07/28

本港新型冠狀病毒疫情持續惡化,政府再度收緊防疫措施,從明日(29日)凌晨零時起,規定公眾地方「限聚令」由4人收緊至2人,食肆一律全日禁堂食,為期7日。在疫情影響下,餐飲業界生意大受打擊。不少藝人如古天樂、黃宗澤、溫碧霞等都有經營餐廳,到底他們如何應對這段艱難時刻?

古天樂位於銅鑼灣摩頓台的中式食肆「名廚酒家」生意亦大受影響,不過他認為員工安全比生意重要,坐交通工具很危險,所以早在政府宣布晚上6點後禁止堂食那日起,已經暫停酒家營業。他表示如今既然政府宣布全日禁堂食,會再停業多一星期。

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(古天樂facebook圖片)

開設蠔吧Oystermine的黃宗澤接受訪問時表示:「我哋都有推出一啲折扣,外賣有7折,上網訂都有折,希望可以幫補吓。」他續指,自從早前政府規定食肆晚上6點後禁止堂食,生意已大受影響:「之前其實都已經跌咗7、8成生意...商業區夜晚冇乜人,所以夜晚我都冇開到舖,休息,只係做日頭。應該都入不敷支,希望業主可以減租。」雖然惟疫情打擊下導致生意大跌,不過黃宗澤堅持撐住,同員工共度時艱:「如果唔做,執咗佢,啲員工會失業。撐住先,希望疫情快啲過。」

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(Oystermine instagram、微博圖片)

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(鄧佩儀instagram、微博圖片)

溫碧霞有份投資中環西班牙餐廳LA RAMBLA,她接受訪問坦言:「依家餐廳準備會做外賣,外賣都多人落單嘅,不過當然一定冇咁好(生意)。我覺得唔緊要啦,依家應該向好嗰方面諗,依家二人限聚令只係為期7日,希望快啲可以自由。最希望疫情快啲過,唔好咁嚴重,大家唔需要咁多限制就好。」

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(溫碧霞instagram、微博圖片)

「鼎爺」李家鼎旗下有3間餐廳,疫情下生意不多不少都會受影響,工作中的他接受電話訪問時禮貌表示:「全部會做外賣,會蝕幾多就唔諗,因為諗起就頭痛,我做緊嘢。」然後匆匆掛斷電話。

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(李家鼎facebook圖片)

有賣點心、火鍋、麵包店的林夏薇表示:「我正在開工,全力配合抗疫,好多嘢都係未知數,所以都係等~抗疫,健康最緊要,thank you!」

{{hket:inline-image name="16.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(林夏薇instagram圖片)

{{hket:inline-image name="11.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(功夫點心instagram圖片)

至於在大埔開設食店「三小姐海鮮小菜」的黃翊就表示:「我哋會同師傅傾吓點樣做外賣,雖然我隔籬有幾間舖今日冇開,但唔開又太消極,所以點都會照做生意。不過淨係做外賣生意點都會有影響,冇心情去計損失幾多,損失一定好大,全香港食肆都一樣,唔好諗賺唔賺錢,夠畀伙計、燈油火蠟、同舖租就已經好好喇。」

{{hket:inline-image name="17.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(三小姐晚飯小菜facebook圖片)

 

採訪:倪小珊
撰文:張芷晴
責任編輯:楊安莉