【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【開工大吉77】曹查理自爆因曾志偉拍三級片?「下海」衝破心理關口全靠一個字

發佈時間: 2020/07/29

現年70歲嘅曹查理80年代開始活躍於演藝圈,已退休多時嘅佢一直都拒絕接受訪問,不過早前佢就「破例」為香港開電視節目《開工大吉77》擔任嘉賓。

{{hket:inline-image name="DSC04300.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

曹查理今次出山完全純粹係「畀面」擔任主持嘅老友苑瓊丹:「大傻舊時叫我返內地登台,話上去打個招呼就有幾萬蚊,我都唔睬佢!今次苑仔叫到我先出嚟咋,如果苑仔叫我一齊拍三級片,我肯復出,因為呢部一定係笑片,唔會係愛情動作片(色情電影)。」

{{hket:inline-image name="DSC04310.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

苑仔指曹查理同佢無所不談,自己喺對方心中有一席位:「佢都話圈中朋友唔多,佢最經典嘅鬼故、拍三級片實況都講晒畀我聽,頭先訪問佢講拍完三級片之後點解決、拍攝嘅細節等等,我都唔知個尺度出唔出到街!」

{{hket:inline-image name="DSC04116.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

成為三級片一哥原因

曹查理更自爆當年會開始接拍三級片,全因為「條氣唔順」:「當年我幾靚仔又高大呀,但成日都做奸嘅,處於半紅不黑位置,最紅反而係志偉、大口青(王青),佢哋做晒主角嚟打我,我就一於去拍三級片,睇吓你地敢唔敢!」曹查理1991年於《我為卿狂》中床戲表現賣力出色,令唔少電影公司請佢拍大量中小型製作嘅三級片。單係1992年至1993年期間,曹查理接連拍咗40多套三級片。

{{hket:inline-image name="131424_5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

《精裝追女仔Ⅱ》中曹查理(中)畀曾志偉(左)同陳百祥(右)追打。(《精裝追女仔Ⅱ》截圖)

靠一個字衝破心理障礙

曹查理多年嚟從未與圈中人發生感情,話自己歷史「乾淨」,就連一夜情都冇。演出情慾戲大膽奔放嘅佢,就分享自己「第一次」係點樣衝破心理關口:「我記得第一次拍三級片,對手係一個泰國女生,得番塊布遮住,真係睇你夠唔夠遮啦,緊張到不得了,要拋開個心理,淨係諗住錢,收工去邊度使錢!」

{{hket:inline-image name="a05f5b4c991244e7b3a0a1bd7a54bddb.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)

「我唔介意人哋點睇」

因為三級片致富,曹查理亦成為影壇搶手貨:「我當時六萬蚊一組,日日開工開足幾年,試過有一次嚟到現場,導演覺得個境唔得,照出糧叫我收工!其實我唔介意人哋點睇,因為最緊要記得我,而且好多女明星都係得遠觀,我就可以同佢地親近,所以唔抗拒。」曹查理多年嚟總計拍落超過80套港產三級片,而有其演出嘅港產電影(包括三級片)共有280多套。

{{hket:inline-image name="4BBMTLSATKXSGIP3BD35QZRC7Y.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

單眼佬賣春藥「淫賤不能移」一幕亦成為咗經典。(《整蠱專家》截圖)

{{hket:inline-image name="DSC04225.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

撰文:黃蘊姿