【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【新冠肺炎】奶奶去完街市不洗手抱孫 曾出軌「媽寶」丈夫懶理 港媽憂被「播毒」:佢哋嫌我煩

發佈時間: 2020/07/30

本港第三波新冠肺炎疫情嚴峻,當中不少源頭不明個案患者為家庭主婦或長者,曾到訪街市,讓人不禁擔心街市成為病毒傳播的途徑。有港媽日前在網上大吐苦水,指其奶奶去完街市買餸,回家後沒有洗手就抱孫,主動遞上搓手液消毒又被嫌「煩」,丈夫更認同奶奶行為沒有問題,為此感到非常無助。

該港媽日前(27日)於網上討論區「親子王國」,以「疫情當前,如果99(奶奶)唔洗手抱孫,你地會點?」為題發文,表示其奶奶去完街市買餸回家後,沒有洗手就抱孫,因此擔憂會感染小朋友。港媽有就問題向奶奶好言相勸,甚至主動給對方搓手液消毒,惟反遭怪責,

「同佢講又話我煩,又話我睇佢唔起。」

港媽又指,其丈夫又偏幫奶奶,認為沒有問題,故為此感到非常煩惱。文章引起熱議,不少網民直斥現時正值疫症嚴重時期,要注意個人衛生,「即使冇肺炎,我返屋企都會即刻洗手,莫講話而家有疫症再抱B」、「照直同佢兩母子講,而家非常時期真係要小心,bb中咗分分鐘出事,到時後悔都冇用,都係洗一洗手啫用唔到幾多時間」。

有網民建議女事主可以「身教」教育家人,所有人包括自己、丈夫等等,回來一律都會先洗手消毒才抱小朋友, 證明不是看不起奶奶,所有人皆一視同仁。

港媽透露婚姻危機 丈夫曾出軌

此外,亦有網民此為女事主丈夫態度亦有問題,直指他是愚孝,「你老公媽寶到咁,冇得拆(解決)」,「你應該先教育你C6(丈夫),連佢都覺得無問題,你99(奶奶)緊係覺得你針對佢啦」。港媽回應時透露,與丈夫關係曾經出現問題,當時丈夫出軌後,她曾與奶奶道出情況,但卻得到奶奶冷言相向,

「佢叫我檢討吓,話如果我服侍得老公掂,佢個仔點會咁」。

其後有網民建議港媽多儲錢,為自己準備後路,除了財政和事業外,亦需要讓自己準備獨立,「最好keep住自己外貌身材,萬一呢個男人唔要你,你都可以搵到另一個伴侶」。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:劉紀瑩