【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

後悔無學煮中菜 鄭欣宜再嘗「肥姐味道」爆喊

發佈時間: 2020/07/31

鄭欣宜日前為彭秀慧主持的香港開電視節目《自煮女人最漂亮》打頭陣擔任嘉賓,除了大談女人保養心得,又即場下廚炮製中式甜品雙色湯圓。欣宜談到去年有機會再品嘗媽媽沈殿霞(肥姐)生前的拿手小菜,令她在餐桌上感觸爆喊。

節目中,欣宜與彭秀慧一齊炮製湯圓,不過平日廚藝了得的欣宜,卻被中式甜品考起。她笑說︰「我好鍾意下廚,但我係鑽研西餐,我哋今次整中餐,所以我係零概念。」彭秀慧透露曾到欣宜家中吃美味餃子,欣宜指媽媽肥姐是上海人,該款餃子正是沈家的家傳之寶。

欣宜大讚肥姐廚藝出色︰「不過媽咪好忙,好少親自下廚。記得一年前,有幾位朋友去我屋企食飯,我請工人姐姐幫手煮,佢話『煮你媽咪嘅油泡蝦』,我無諗過佢識煮媽咪嘅菜式,而且味道一模一樣,我食嗰陣忍唔住爆喊,因為細個無諗過會再無機會食到呢味餸,所以無諗住去學,反而去咗學西式甜品,因為屋企人唔識整,咁就大家唔使爭,每人有一樣強項。」

自嘲身長腳短

另外,欣宜自爆有三項缺點︰急性子、身長腳短及經常質疑自己。她自言個性非常心急,容易發自己脾氣,但大家又誤會她向別人發脾氣。她又不滿自己身長腳短,連彭秀慧也曾經取笑她。

至於第三個缺點,欣宜直言會經常質疑自己,會有莫名的恐懼,她說︰「可能好多人覺得,乜欣宜唔係覺得自己好靚㗎咩?唔知點解大家咁諗,但我企喺台上唱歌時,都會覺得自己唱歌唔及其他人,亦唔及其他人吸引,所以建立自信嘅第一步,就係要呃自己去喜歡自己。」

撰文︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰Simon