【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【新冠肺炎】被連問新冠肺炎接觸史感心煩 男子自爆去診所真正目的

發佈時間: 2020/08/04

本港新冠肺炎疫情持續,市民到診所求診時, 或需透露接觸史以助診症。一名男子日前到診所就診,被問及新冠肺炎接觸史時,全部回答皆非;惟至女助護詢問最後一個問題時,男子疑被問到心煩,突然「自爆」到診所的真正原因,被網民揶揄「食咗誠實豆沙包?」

一位診所女助護上周六(1日)在其Facebook專頁「診所低能奇觀」中發文,表示日前有一名男子到診所就診,並「自動自覺」拿出身份證到登記處登記;女助護接過其身份證後,循例詢問對方新冠肺炎接觸史,

女助護:「14日內有冇離開過香港?」

男子:「冇」

女助護:「有冇家人接受緊家居隔離?」

男子:「冇」

女助護:「住緊嘅大廈有冇確診個案?」

男子:「冇」

女助護:「有冇曾經去過有確診個案嘅食肆?」

男子:「冇」

女助護:「有冇接觸過確診者或隔離人士?」

男子:「冇」

女助護:「最近有冇發過燒?」

男子:「冇」

其後,女助護詢問最後一個問題,形容「就到終點啦」,並問及對方:「咁最近有冇流鼻水、咳有痰、肌肉痠痛、肚屙?」;此時,該名男子卻疑被問到心煩氣躁,突然「自爆」:

「冇呀!咩都冇呀!我嚟呃假紙咋!冇病㗎!」

女助護形容自己當時「靜了」,該男子則略顯尷尬,馬上致歉:「唔好意思,頭先語氣重咗少少......」,女助護聽後只稱「唔緊要」,繼續進行登記。

然而,該名男子疑為自己「呃假紙」一事感緊張,連忙問道:「係咪頭先講過嘅嘢你都會寫低呀?」;女助護則指僅是作個記錄,「其他嘢我唔理嘅」。至最後,該名男子彷彿仍對自己的言行感抱歉,再次表示:

「頭先我一時語氣重咗少少,你唔好怪我呀。」

不少網民看到帖文後,紛笑稱涉事男子「夠誠實」,留言表示「食咗『誠實豆沙包』?」、「呢位演員好老實」、「如果個個病人都咁誠實就好啦」;亦有人讚賞該名男子頗有禮貌,「其實佢人品唔錯,呃假紙都肯講,又會講聲對唔住」、「識道歉,唔錯唔錯」、「咁好禮貌,畀(假紙)佢啦」。

 

文章獲「診所低能奇觀」授權轉載

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

編輯:蘇麗儀