陳淑蘭
陳淑蘭

優雅的老來嬌

發佈時間: 2020/08/06

優雅的老來嬌

偶然看到台灣的這位婆婆,被佢嘅有型氣質吸引。深入去了解佢背後嘅故事,同樣非常吸引。

93歲嘅郝雲娟婆婆,講嘢總係輕聲細語,不時掩嘴淺笑,挺直嘅腰桿、標準嘅身材,唔單止未見老態,仲散發出歲月釀出嚟嘅優雅。

你一定以為佢以前係模特兒出身,所以一直保持住模特兒嘅特質?錯喇。喺戰亂時,佢同丈夫喺台東市區開咗間賣時裝同化粧品嘅德泰百貨行。自年輕起,娟婆婆對自己嘅衣着已經十分講究,佢總係習慣着旗袍搭配時髦墨鏡加風褸,穿梭台北、高雄等大城市批貨,當時嘅品味同眼光已經令佢經營嘅德泰百貨成為台東地區時尚指標。

自從娟婆婆老公過身,家人發現佢時時兩眼無神咁呆坐,成個人亦愈來愈沉默,兼且有時會好厭世、思想負面,檢查發現婆婆有輕微失智。

有一次,擔任攝影師的孫女連美恩喺家族聚會,發現婆婆牛頭唔搭馬嘴,飯局氣氛顯得有啲僵,於是佢突然將自己的墨鏡戴喺奶奶度,意外發現奶奶具備時尚模特兒的氣場,於是一個頑皮嘅念頭湧出,佢搵嚟造型師、化粧師朋友等人,組成「The Hidden Gem」團隊,幫娟婆婆影咗一輯相。效果都唔使我形容,大家有目共睹。連大牌子Gucci等都搵娟婆婆,認真駕勢!

我深信保持心靈年輕,會間接帶動生理年輕,這絕對係一種長壽養生嘅秘訣。

老而「嚟堅」嘅個案,唔單止發生喺娟婆婆身上,台灣仲有好幾位,中國都有帥氣伯伯70幾歲做模特兒。所以咪以為老咗唔可以前衞開放,畀人話老來嬌咪老來嬌囉!只要自己開心,又唔影響人,幾時都「嬌」得起!驕傲得起!

因此我好欣賞老正工作室,佢係香港一間銀髮模特兒中心,為銀髮一族搵番積極嘅生活!唔好認為年老就要讓位,佢哋亦需要大家給予空間。如果你有銀髮家人嘅話,我相信你都會好開心見到佢哋依然有佢哋嘅精采生活。

(本欄逢周四刊登)

撰文: 陳淑蘭 樂天知命,直言無忌的電視及電台節目主持人。
欄名: 口沒遮蘭