【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【無綫五美之一】「狗奴」陳彥行獲苑瓊丹介紹獸醫牽紅線 「第日嫁得出要跪地斟茶報恩」

發佈時間: 2020/08/06

陳彥行(行姐)日前帶同愛犬接受苑瓊丹主持的香港開電視節目《開工大吉77》訪問,今年43歲的行姐,感情生活十分低調,但她卻樂於享受單身生活,反而好友苑瓊丹就替她心急,揚言希望行姐可以釣到「金龜」,又笑指要介紹獸醫給行姐這位超級「狗奴」,行姐更踢爆:「有一次佢睇隻狗睇醫生,見個獸醫幾靚仔,走去問人地結咗婚未,話想介紹比我識!」

相關新聞:陳彥行自認狗奴才

{{hket:inline-image name="6.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖:大會提供)

{{hket:inline-image name="5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖:大會提供)

93年參加無綫電視藝員訓練班入行的陳彥行,96年與傅明憲、曹眾、彭子晴及姚瑩瑩等女藝員被捧為「無綫五美」,其後在處境喜劇《皆大歡喜》中飾演潑辣三姑娘「金日」一角,演技大獲好評,深受觀眾愛戴,而行姐更與劇中的苑瓊丹、阮兆祥、廖碧兒及鄧兆尊等成為好友,當中就與苑瓊丹最老友鬼鬼,更直呼對方做「老苑」,行姐表示:「當年拍處境劇對得耐成為老友,我所有嘅事佢都好知道,佢可以話係我第二個亞媽。」

{{hket:inline-image name="26394749_1983452925250471_4005288502257254400_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(IG圖片)

{{hket:inline-image name="1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(IG圖片)

行姐透露當年初入電視台拍劇時,思想比較單純,被苑仔取笑自己做大小姐:「佢頭先都話我入行初時係十指不沾陽春水,的確我係好需要照顧,可能係我媽咪照顧得我太好啦,由細到大都係媽咪話事,乜都唔洗我煩。苑仔話我係名門之後,其實我太公係一個烈士,但我都唔敢掛喺口邊,因為自己入行咁多年,都冇咩成就怕影衰祖先。」

{{hket:inline-image name="25008977_1517476511621889_6092992952890556416_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(IG圖片)

二人片場結緣,苑仔的義氣之舉,為二人的友誼奠下基石:「我記得有一次同老苑去台灣宣傳,佢見到我攣頭髮幾好睇,一直都記在心中。直到有次我地再拍劇試造型,佢當眾提議話我要整攣頭髮,當時我信晒佢,因為我覺得佢唔會害我嘅。」行姐就話樂天性格,令自己在圈中認識更多朋友:「好似思浩咁,佢平時搵拍檔都係牙尖嘴利,偏偏佢就搵我一齊做節目,佢成日都話我係友誼小姐,佢就係一個箭靶,可能我冇佢咁厲害,佢惹得起我就惹唔起啦!」

{{hket:inline-image name="2.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

行姐與媽咪(IG圖片)

行姐就話媽咪控制自己多年,終於到三十歲時「反叛」獨立生活:「當年佢要我去北京讀書,夜晚就搵當地圈中人傾合作,請人食飯都唔知食到幾多錢!返到香港我就搬出去,慢慢自力更生,依家學識咗計數,要為交租、未來做打算。」

{{hket:inline-image name="3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

行姐最近與梁思浩主持清談節目。(IG圖片)

入行至今鮮有緋聞的行姐,感情生活相當低調,身為老友的苑仔就話希望行姐釣到金龜,奈何對方對狗更有興趣:「依家約佢食飯佢都唔出嚟,不時要照顧呢隻狗、帶另一隻睇醫生,睇嚟都要搵個獸醫老公比佢,順便慳番啲醫藥費。」行姐就踢爆苑仔:「有一次佢帶隻狗睇醫生,見個獸醫幾靚仔,走去問人地結咗婚未,話想介紹比我識!睇怕第日我有幸嫁得出,都要跪地斟茶比佢先報到恩。」

撰文:倪小珊