【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

那些年耿耿於懷的憾事 坤哥後悔:無收留狗BB失救致死

發佈時間: 2020/08/07

許多人會因一時衝動而做錯事,也有不少人因為當刻沒有去做某件事,事後回想覺得懊悔不已。吳業坤(坤哥)後悔當年沒有將一頭流浪狗BB帶回家,自覺間接令牠喪失生命。而龔嘉欣最後悔小時候未有學好鋼琴,長大後卻因手指斷筋,想再彈琴也做不到了。

充滿愛心的吳業坤,曾經因為沒有決心帶走一隻疑遭棄養的牧羊狗BB,間接令到牠失救而死,這件事至今仍令他耿耿於懷。

坤哥表示︰「事件大約發生喺我17、18歲,當時我送女朋友返屋企途中,發現有一隻狗BB畀人放咗喺狗公園。雖然狗仔一直無人理會,但佢都好乖,後來我同女朋友尋根究柢下,發現狗BB係畀人棄養的。我哋好努力去搵人收養隻狗仔,因為我住喺公屋,唔可以養小動物,所以收留唔到佢。當時有個女仔話可以收養狗仔,我哋見佢咁有心,都好信任佢,記得我仲提醒佢一定要帶狗仔去打針,點知過咗幾日知道佢無咁做,我和女友就接走狗仔,帶佢去動物醫院,可惜原來已經太遲了,狗仔最後都死咗。」

坤哥語帶惋惜地說:「雖然呢件事相隔咗咁多年,但我一直都好後悔。嗰時居住環境唔容許養小動物,我諗到可能會畀人投訴,就放棄咗帶狗仔回家,但如果當日我帶咗佢走,可能會救番一條生命,所以依家諗起,仲係好後悔。」

譚嘉儀︰身形嬌小未能做空姐

身形嬌小的譚嘉儀,原來一直渴望做空姐,但遺憾地因身高關係而未能如願。

嘉儀說︰「細個嘅時候,我一直夢想長大後可以做空姐,無奈因為身高唔符合標準而放棄咗。我真係好鍾意周遊列國,每次坐飛機,空姐喺身邊行過,我都用好仰慕嘅眼神望住佢哋,雖然做唔到空姐,但我從來無埋怨過父母生得我咁矮小,因為後來發覺生得細細粒都有好處嘅。以前喺外國讀書,身邊啲同學、朋友都生得好高大,細細粒嘅我反而得到大家嘅呵護,佢哋成日覺得我好cute。就算依家,我覺得長得唔夠高大都有好處,就係唔怕撞到個頭,不過做咗藝員後,就希望可以喺拍劇時一嘗做空姐嘅滋味,始終拍劇可以不受高度限制嘛,哈哈!」

龔嘉欣︰尾指斷筋無法學鋼琴

龔嘉欣小時候曾經學過鋼琴,但只是上了一堂就放棄,現在回想也大感後悔,「點解當初唔認真去學呢?」至今一件樂器都不懂彈奏的她,自覺很無用,她說︰「一直覺得識得彈奏樂器係一件好優雅嘅事,如果時光倒流,我一定會好好去學。」問到長大後為何不下決心完成這件夢想?嘉欣直言因為尾指筋斷了,不能靈活運用,「試過有幾次拍劇,監製原本打算安排我彈鋼琴,但因為我嘅尾指筋斷咗,唔可以彈琴,其實好後悔細個時唔去學,依家想學嚟自我增值都不可以。」

另一件令嘉欣後悔的是事,就跟坤哥一樣沒有收留被遺棄的小動物。「前幾年我同姚子羚一齊住,附近一條村有幾隻流浪貓係由我哋一班村民一齊養的,忽然有一日發現唔見咗其中一隻叫『小花』嘅貓,於是我同子羚四圍搵,甚至搵到走上山頭,足足搵咗一個禮拜,仲貼埋街招,都搵唔到,所以我好後悔當初無接佢走。嗰隻貓好嗲人,我每次路過,佢都會送到我去鐵閘才走,真係好乖。」

撰文:Pauline

編輯:黃寶恩

美術:梁政敏