【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【新冠肺炎】到外傭宿舍與多人參加生日P 姐姐不戴口罩玩天光 港媽:我都唔敢聚會唔明佢哋點諗

發佈時間: 2020/08/07

本港第三波新冠肺炎疫情肆虐,連日來有兩名外傭確診及初步確診,涉及至少4間宿舍,令外傭宿舍恐成「播毒」高危地點。惟一名港媽在網上發文吐苦水,指其家中外傭姐姐周日放假時,竟然到外傭宿舍與多人參加生日派對,而且更不戴口罩兼「玩天光」,令她又嬲又擔心:「我哋都唔敢聚會,都唔明佢地點諗嘅!」

該名港媽昨日(6日)在Facebook群組「外傭僱主必看新聞訊息」發帖,指雖然家中來自菲律賓的外傭姐姐已經47歲,但仍然十分貪玩,在假日經常不理其設定的晚上10時前回到家的門禁,遲遲不歸家,

「今次仲過份20:30就同我講會遲返,我問佢點解,你要唔知出面好危險唧佢盡快返黎,佢答我:Ok mam dont worry im in the boarding house attend birthday!」

而姐姐更傳送現場照片給她,「我唔知係咪未食完啦,但我見啲人傾緊計同埋張台冇野㗎囉(啲人全部都冇帶口罩嫁,至少有7個)。」至晚上11時,姐姐仍未歸家,事主於是致電姐姐,對方表示「返緊嚟返緊嚟啦」,

「我都擔心到瞓唔著諗住等佢返嚟話佢,但都等到瞓咗,點知半夜4點去廁所先發現佢仲未返,我打畀佢又唔聽,我仲要返早,嬲到我瞓唔返!」

最終至翌日清晨6時30左右,姐姐才肯接電話,表示「搭緊的士返緊嚟」。事主對此十分憤怒,於是責罵姐姐,並給予警告信,「佢當然多多藉口……到最後我要求依個月唔好放假住,我畀埋人工你,最多比你1-2個鐘你傾電話聽歌落樓下一陣都唔理你(竟然識點答我:唔去樓下好危險,樓下就危險,你join birthday 就唔危險)」

此外,事主又曾提議姐姐放假放平日,但對方又不願意,「放平日寧願唔放,話平日冇得去宿舍同教會喎。」對此,她感到十分無奈:

「我哋都唔敢聚會,都唔明佢哋點諗嘅,我哋只有返工同屋企,都唔敢帶小朋友出街!」

此事引來網民熱議,不少人對事主表示同情,「咁真係好離譜,不能接受,通宵才返」、「畀我即炒啦,佢即在外過夜喎」、「僱主自己都邊度唔敢去,返工落街買個餸都提心吊膽,佢仲參加乜嘢birthday party呀!」、「佢真係好唔啱,但你都要小心處理,強迫佢唔放假,佢可以告你。」對此,事主回應表示:「所以同佢講唔好放假嘅時候,講得小心啲囉,話都係為咗佢着想而家出邊好危險,我話等遲吓疫情好啲嘅時候我幫你孖day啦。」

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴