【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【疫流而上】疫情下兩度被炒 打工仔終覓得理想好工:錢同假仲多過疫前做嗰份

發佈時間: 2020/08/07

受新冠肺炎疫情影響,不少公司或因業績欠理想需要裁員。一位「打工仔」分享,指自己在疫情下被公司「炒魷魚」;後來雖覓得新工作,惟因事主不會與同事交涉和拍上司馬屁,最終仍被辭退。幸運的是,事主早前順利找到一份新工,薪金待遇更比其疫症前從事的工作好,令他充滿動力工作。

一位網民本周三(5日)以「疫情下之生存之道」為題,向Facebook專頁「奴工處」投稿,表示自己受新冠肺炎疫情影響,早前不幸被公司裁員「冇咗份工」。後來,事主雖覓得一份新工作,但其形容職位薪水低、假期少,且工作量繁多。不過,鑑於目前市道欠佳,事主只好勉強「做住先」。

可是,儘管事主指自己已做好本份,惜該份工作也是「做唔長」,

「憑良心講自己有做足本份,但因為唔『擦鞋』、唔埋堆,所以個『大佬』唔鍾意我、炒咗我。」

幸運的是,事主很快又找到另一份工作,職位的薪金和假期,更比其在疫症前從事的工作還要多,令事主充滿動力工作,表示:

「喺呢個時勢,重(仲)有咁嘅機會,我會更加努力!」

不少網民看到帖子後,紛恭喜事主覓得「筍工」,留言表示「真係好運啦,你加油呀」、「態度正確,要Keep住呢種心態」;亦有人指從事主的遭遇來看,現時環境「都幾易搵工」,「啲人講到好難搵工咁,應該都係做飲食、旅遊、酒店、電影業嗰啲失業啫!樓主都咁易搵到工,其他人都好易搵工啫!」

 

文章獲「奴工處」授權刊登。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:蘇麗儀