【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

鍾舒漫被騙5位數 決意訴諸法律

發佈時間: 2020/08/10

鍾舒漫(Sherman)快將離開效力15年的英皇娛樂,日前她在私人FB披露,與友人投資創業竟遭行內人騙財,她想不到被報章取得FB截圖並刊登,令事件鬧大。昨午Sherman在官方FB拍片澄清,呼籲各界好友與朋友合資做生意要白紙黑字寫清楚,揚言已儲齊證據交予律師處理。她拍片時略帶笑容,心情不算太差︰「有報道話係六位數,為免我將來要繼續處理呢件事,引起不必要嘅誤會,我一定要澄清其實係五位數。」又表示已向「行內人」發律師信,但對方的回覆令人失望,因此才在私人FB尋求意見。

她自言特別private了家人、公司同事及傳媒,豈料仍被人cap圖發給傳媒。Sherman坦言:「整件事真實感覺好差,最緊要係我擺咗感情落去嘅一啲朋友,對我嚟講係出賣,諗起都傷心。」但她堅拒透露對方身份,並稱︰「我真係麻麻地想畀外界人知,呢啲事上咗傳媒就變咗錢呀、罵戰呀,好肉酸。」