【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【真愛何價?】不理解為何下嫁「公屋仔」 港女認為靚女嫁中產都委屈 「除咗奉子成婚諗唔到其他原因」

發佈時間: 2020/08/10

香港樓價持續高企,市民難以「上車」,有人更認為有公屋住如同獲「荀盤」,好過捱貴租。一名港女在網上發文,指發現不少外表漂亮的年輕女士下嫁「公屋仔」,又表示以她們的外在條件,就連下嫁中產男士「都有啲委屈」,不理解對方為何會選擇「公屋仔」,更推斷很大機會為奉子成婚。

該網民日前(9日)在網上討論區「連登」,以「嫁畀公屋仔既(嘅)靚女到底諗咩?」為題發文,表示在其母親居住的公屋,發現有幾位外表漂亮、年約30歲以下的少婦;她們的丈夫都是年輕人,一起在公屋居住。

事主續指,以她們的外在條件,大可以找到月入4、5萬元,且「有層供咗大半嘅樓」的中產男士,但她們卻選擇了居於公屋的男士作結婚對象。事主對於這「現象」不明所以,推斷她們很大機會是奉子成婚,

「你話十幾歲學生妹貪型貪靚仔可能係,去到談婚論嫁2字頭出黎做野(嘢),都揀公屋仔,係(喺)而家呢個社會真係唔知點解。」

帖文引起討論,有網民認為住公屋不等於沒錢,「公屋大把有錢人」、「隱形富豪」,更形容即使居住私樓但又與父母同住、單位細過600呎,亦與居住公屋沒分別。亦有人推斷女方可能「低學歷出身差」,「始終咩人會喺返咩人嘅圈(子),唔會冇乜學識、靚嘅冇(無)啦啦識到事業有成嘅人」。

不過,大多數網民認為愛情不一定以條件衡量,最重要是另一半對自己好、又上進,即使出身貧窮亦非問題,「現實其實都有真愛」、「搵對自己好嘅緊要過搵條件好」、「我諗有啲女寧願揀個正正常常公屋仔,都好過比私樓仔嫌幫唔到自己,又要睇外家面色」。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:劉紀瑩