【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃婉曼重返娘家做主持

發佈時間: 2020/08/11

曾經是TVB新聞小花的黃婉曼(Icy),當年一句「帶大家跳出香港」,其跳脫風格成為網民心目中的「天氣女神」。已是兩女之母的Icy,最近為myTV SUPER新節目《搬家》擔任主持,探討外國生活小貼士。Icy與嘉賓黃祥興昨午出席《搬家》記者會,黃祥興年幼時隨家人移民法國,在當地生活逾20年,他直認治安比較差︰「十幾歲時試過畀人持刀搶走單車,之後開始練大隻,唔打得都睇得!」黃祥興笑言仍掛念當地美食、紅酒和相識多年的朋友,但未必返法國居住,將來小朋友出國求學,會首先考慮加拿大。

至於Icy就希望送兩個小朋友到澳洲讀書,她解釋︰「老公喺澳洲讀書,當地嘅環境比較好,墨爾本亦適合退休生活,不過呢啲都係往後嘅事。最近搬屋,我將本來嘅衣帽間變成小朋友嘅玩具房,唔介意犧牲私人空間,而且細女比較好動,屋企大啲、有個花園好適合佢哋周圍走動。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明