【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【新冠肺炎】貪方便樣本瓶亂交診所 港女被拒收拉低口罩報復 向姑娘呼「真氣」:下個中嘅係你

發佈時間: 2020/08/12

本港第三波新冠肺炎疫情持續,市民可前往醫管局指定的22間普通門診診所取樣本瓶,並在指定時間內交回。然而,一名女子日前卻貪方便,將樣本瓶亂交給非政府指定的診所,但被拒絕收;更令人側目的是,她竟憤而拉低口罩,向姑娘呼氣報復:「下個中嘅係你呀!」

診所女助護「珍寶豬」昨日(11日)在其Facebook專頁「診所低能奇觀」發文分享,指近日一名女子走入診所後,便將樣本瓶放在登記處枱面,準備轉身離開;她見狀後立即叫停對方,指出樣本瓶需交往指定收集點,著對方拿走。

未料,該名女子反指事主「好得閒」,要求她「幫忙」將樣本瓶交往指定地點:

女子:「係你做㗎啦,我唔得閒去嗰啲咩指定呀,我仲要去返工㗎,我唔就腳㗎。」

事主:「我哋唔收㗎,冇人嚟同我哋收㗎,你都係要自己攞去呀。」

女子:「你聽唔明我講咩呀?我好忙㗎。我唔係好似你咁得閒㗎!你都係坐喺度啫,你拎去啦!」

女子語畢,再次轉身準備離開;此時,事主只好使出「殺手鐧」,向對方表示:「你唔自己拎走嘅我由得佢㗎啦,掉㗎啦!」;女子聽後立即轉身,大呼「喂,個嘢唔易攞㗎」。事主回答道:「我知呀,所以你應該自己攞去呀,一係你就用上門收服務,但係嗰個你要自費。」未料,女子隨即走近並拉低口罩,向事主呼氣報復:

「下個中嘅係你呀!」

此事引來網民熱議,不少人認為女子橫蠻無理、十分過分,「呢啲人唔駛驗啦,無得醫㗎啦,唔好麻煩人了」、「對住佢個口噴火酒,消毒殺菌」、「狗眼看人低,佢份工幾十萬上落咩」。同時,亦有不少網民著事主報警處理,「嘩,佢『霞』嗰口氣報警拉佢啦」、「依種行為已經觸法了,可以報警處理」、「佢個樽有資料,報警可以查到」。

 

文章獲「診所低能奇觀」授權轉載

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴