【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《反黑路人甲》複製經典多笑點 監製林志華︰嚟緊集集都有

發佈時間: 2020/08/12

無綫劇《反黑路人甲》前晚首播,扮演戲癡張細倫的王浩信,登場不久即露兩手,一幕「試戲」大嗌「So What!」向前輩萬梓良致敬,配上《婚紗背後》的背景音樂,令很多劇齡不淺的觀眾爆Like,監製林志華昨日回覆《晴報》稱︰「所有致敬戲都係配合劇情,希望大家睇得過癮!」

該劇的宣傳片早已穿插多齣經典電影或劇集的難忘場面,前晚打頭陣有王浩信與高海寧(Angel姐)化身《流氓大亨》的萬梓良及鄭裕玲,重演結局一場男方面對昏迷愛人的獨腳爆Seed戲。至於張振朗繼《全職沒女》後,再次全裸上陣拍逃跑戲,加上第一次擔正無綫劇的湯怡在鏡頭前露Bra Top,果然幕幕吸睛。此外,首集極速交代主要角色的關係及性格,節奏尚算明快。

對於向萬梓良及鄭裕玲致敬,監製林志華直認不諱︰「劇情是交代高海寧嬲咗王浩信呢個戲癡,所有致敬戲都係配合劇情推進!(每隔幾日就有致敬戲?)宣傳片已經出咗幾段,其實集集都有,因為主角細倫係戲癡,今次特登玩呢樣嘢,以前比較少玩!將搞笑元素擺喺臥底身上!」

少談倫理節奏快

問到致敬戲是否刻意吸引港產片影迷追劇,林志華稱︰「有睇過舊戲嘅就識會心微笑,後生仔無睇過就當獨立新嘢去睇!(首集節奏明快?)我特別要求編劇咁做,盡量少啲倫理嘢!」他特別讚揚王浩信演活角色︰「佢比平時付出多。整套劇以佢為主導,比平時要更用腦及精神去演!」

談及第一集已有露肉場面,林志華笑言︰「呢齣劇多靚女,主要想勸人唔好醉酒做錯事,其實好耐無呢類瘋狂喜劇,希望大家笑完一個鐘,十點半放鬆完就瞓覺!」

撰文︰Steven

編輯︰黃寶恩

美術︰Simon