【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

陳柏宇老婆符曉薇 宮外孕出血痛失第二胎

發佈時間: 2020/08/13

陳柏宇和太太符曉薇(Leanne)結婚三年,育有兩歲女兒Abigail。今年五月Leanne懷第二胎,但不幸證實是宮外孕,更因輸卵管爆裂而接受緊急切除手術。Leanne昨日在網上拍片,自爆懷孕時感到腹部疼痛及下體有出血情況,最初又以為是盲腸炎,她承認因為疫情關係,所以遲了去做產檢。Leanne還在社交網補充:「我做微創手術開咗三個窿,個肚因為手術要吹脹,起碼一個月才完全還原,不過依家我完全康復啦,多謝大家嘅愛。」她特別感謝媽媽的湯水及老公的照顧:「佢(陳柏宇)不嬲都賤格,但係令到我笑返,我係醫院嗰幾日,佢日日都嚟搵我,晚晚都同我FaceTime,已經好足夠。」

此外,Leanne回覆《晴報》時表示,拍片是希望為曾患有宮外孕的婦女打氣,她亦感謝老公︰「佢好關心我,幫到我走出呢個痛苦,等疫情過後會繼續努力造人。」