【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【出口傷人】兩孩港媽遭男家人身攻擊 被取笑生得矮影響下一代 大嫂一個動作極侮辱

發佈時間: 2020/08/21

切勿胡亂出口傷人!一名兩孩港媽日前在網上吐苦水,指自己經常被丈夫家人人身攻擊,取笑其身形矮小繼而影響小朋友,「成日話我啲仔女細粒,話佢返小學實排第一咁」,而大嫂更曾當眾作出侮辱之舉。對此,她感到十分無奈,幸獲一眾網民留言支持。

該名港媽周二(18日)在網上討論區「親子王國」以「男家人生攻擊」為題發帖,指自問自己生得矮,但丈夫身高亦只屬一般;惟每當返男家時,眾人都會對她作出人身攻擊,

「成日話我啲仔女細粒,話佢返小學實排第一咁,我心諗,咁係又點姐?」

她直言奶奶亦屬「矮人」,對方心中「實會覺得自己個仔(即我老公)高囉」;而丈夫的大嫂亦生得高大,「佢哋啲仔女都高嘅,就成日話我啲仔女細粒,係返我奶奶家先會咁畀佢彈囉,我娘家果邊唔會咁講㗎!」有一次,其大嫂更在小朋友面前作出侮辱之舉,

「我老公阿嫂大份,高過我,試過抱我個女,問佢係咪未試過咁高囉,好賤囉!」

對於男家說話毫不尊重人,事主直斥「會開口講呢啲野嘅人,多數講野都唔經大腦」,亦不會理會是否傷害別人自尊心,「其實我啲仔女不嬲係佢哋自然感覺下呢,唔係咁鍾意返我奶奶度囉,細路仔你對佢係好定唔好,你估佢真係唔知咩。況且,句說話其實係想攻擊我囉,又想話我矮累街坊,又想話我湊得唔好……」

她又指出,雖然自己一人照顧兩個小朋友,完全沒有假手於人,但奶奶仍然對她永遠沒有一句認同,「真雞蛋裏挑骨頭咁,唔好講話湊得好唔好啦,我覺得佢係估唔到我湊到兩件,從來冇要佢幫囉,即係冇畀佢睇死。」

網民:最好叫佢唔好喺小朋友面前咁講

此事引來網民熱議,不少人留言支持事主,「當耳邊風,再講就反擊」、「答奶奶:係呀,好矮細似足你」、「最好叫佢唔好喺小朋友面前咁講啦,會傷自尊心㗎嘛」、「為母則強,做自己能力可做的事。後天比多啲營養運動及早睡,都有助仔女發育。盡力做,不需要怒」、「當你不需要靠男家的人幫手,而你做得好過人地就已足夠。人哋眼紅你先多嘢說」。

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴