【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【租屋煩惱】租屋2年怕會搬老公禁買新傢俬 老婆不滿:我想平平地整靚間屋

發佈時間: 2020/08/26

香港樓價長期高企難以置業,不少人更因業主加租而經常搬家,難有自己的安樂窩。一位人妻最近指與丈夫新租住一個新單位,她雖有意添置新的大型家具收納用品,使新居更整齊乾淨,但丈夫卻認為新居未必久住,寧願接收家人的舊傢俬,打算隨意布置新居作罷,令人妻大呻只是想「平平地整靚間屋,舒舒服服」。

該名網民在討論區「親子王國」以「(想呻下) 其實租樓就唔好買大型傢俱整靚間屋?」為題撰文,指最近租住一個較大單位,形容新居「空間大咗, 又見使咗」,故有意在淘寶購買較平的飾物櫃或書櫃,讓一直藏在箱內的飾物擺設「重見天日」。

可惜事與願違,丈夫及奶奶均認為非自置物業不會長期居住,毋須額外購買大型傢俬,故新居沿用舊屋衣櫃、電視櫃及睡床,並且接收了奶奶搬家時不要的舊地櫃等家具,丈夫亦無打算為家居設計構思。

事主本身則對家居環境較有要求,認為無論顏色、款式及用途,該批舊家具均不適合新居,而且目前尚有2箱擺設、飾物,以及4箱書本、漫畫和雜物未收納好,影響家居觀感,

「但我租屋都想住得開心, 唔想一屋都係箱...好似永遠都唔會unpack(開箱取出)完咁...」

新居簽2年死約 老婆盼住得舒服

她續指,新居租約註明2年「死約」,若非業主過分加租或變賣單位亦會計畫續約,短期內無意再搬家,故此才有添購家具裝飾新居的想法,又認為即使將來要搬家,亦可帶同有需要的傢俬離開,

「我係諗住一住就幾年,我唔係想成日想搬㗎,你估搬屋好好玩咩?!我想係度住呢2年以上,可以平平地整靚間屋,舒舒服服...其實租樓真係唔好買大型嘢咩? 

網民:下下中途宿舍等搬咁 唔舒服

事主的處境引起網民熱烈討論,有人亦贊成事主購買喜愛的家具,「租咗起碼住一至二年,買自己鍾意嘅家具冇問題呀」、「一件嘢用到兩年就算要掉也已值回票價」、「如果租就不置家具,下下中途宿舍等搬咁,會住得唔舒服」;但亦有不少人認為其丈夫及奶奶的說法不無道理,「租屋有機會好快又搬,傢俬未必合用」、「想住幾多年唔係完全你話事」、「一陣業主要賣,畀錢你走你都煩」、「租屋真係唔好買大型(傢俬),一嚟未必住好耐,要搬好麻煩。之後間屋尺寸又不一定啱,如果揾人丢,收費分分鐘貴過你買傢俬嘅錢」。

租客經驗:買小傢俬拼砌方便重用

有網民表示自己亦計畫租屋居住,為免遇上同類煩惱,會避免購買大型傢俬,「如果要搬一來煩,二來新地方未必啱位,訂造傢俬就唔適合」,建議可以購買小型或現成的組合櫃,「容易拼砌搬位,萬一搬都多數用得着」;也有人建議,可以配合新居風格購買牆貼翻新舊傢俬,「少少錢就可以有煥然一新嘅感覺」。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文︰黎穎芯