【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【哲理大師】黎明親解「如何不空肚食早餐」 忠告為家人未雨綢繆再爆新金句

發佈時間: 2020/08/26

現年53歲嘅黎明(Leon)日前推出新歌《存入愛》,歌曲旋律温暖,歌詞細膩,充滿對家庭的愛意,表達出不論遇到什麼困難,只要有家庭的扶持,任何風雨都可以捱過。

{{hket:inline-image name="citigo.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

黎明再度同Citibank合作並推出主題曲《存入愛》,今次嘅Project 有「哲理大師」之稱嘅Leon更參與埋創作,構思出以煮早餐比喻為家庭嘅愛:「早餐係一日嘅開始,每日為家人準備豐富嘅早餐,為家人們注入每日嘅能量。有好嘅早餐就是成功的一半,好比理財規劃,只要預早策劃,人生先會有更多選擇,我哋先可以穩中求富。但食早餐前,記得先飲一杯暖水,咁就不會空肚食早餐。」為大家親身破解多年「唔會空肚食早餐」之謎。

{{hket:inline-image name="Ci.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

Leon特別選擇咗煮蛋為是次早餐主題:「煮蛋,是我其中一樣獨門絕技,亦都是我唯一嘅獨門絕技。而煮蛋有好多不同嘅方法,例如好多人都喜愛的sunny side-up(太陽蛋),賣相好,味道好,每早見到這款早餐都會份外精神,但世界没有永遠的Sunny Side Up,只要我們保持Positive,就每朝都可以為自己、為家人存入愛,作出最好的保障。」

{{hket:inline-image name="unnamed.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Leon囡囡不經不覺都兩歲喇,相信Leon為囡囡嘅將來都做咗唔少準備!(Leon Facebook)

除咗煮蛋,Leon更以蛋為比喻,分享更多人生哲理:「蛋有好多種烹調方式,但打開雞蛋殻時,就好似我哋突破人生框架一樣,眼界擴闊,想法自然會多,眼界邊個較好,講得出嘅就算係炫耀。我哋作為地球人,人生有限,我哋要行多點,學多點,有人話『諗飽佢』,但諗係唔會飽,做先有機會飽,先有機會成功。話唔定將來已經有宇宙人嘅槪念,及早為自己嘅人生作規劃,即使將來再變都會有所保障。」簡單一個以蛋為主題的早餐,Leon都可以創作出規劃人生的金句。