【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

亞視之友首次踏足電視城 陳啟泰隨時返無綫拍劇

發佈時間: 2020/08/27

陳啟泰、寶珮如、林韋辰及魏秋樺等一班「亞視之友」,前晚亮相無綫音樂節目《流行經典50年》。陳啟泰笑言今次跟亞視舊同事聚首,趁機回憶昔日一起工作的日子,今年入行30周年的他,對於為無綫拍劇抱開放態度。

曾效力無綫的陳啟泰,前晚笑言已離巢22年︰「我都係第一次入嚟將軍澳電視城,上次離開無綫已經係1998年,揸車出咗將軍澳隧道都要set導航先識得入嚟。」適逢入行30年,陳啟泰說︰「今次好開心,除咗見到一班亞視舊同事,又重遇22年前認識嘅無綫幕後工作人員,令我回想起喺無綫同亞視工作嘅日子。」

問到陳啟泰會否有興趣返TVB拍劇?他笑說︰「我一直都好open,其實自從亞視倒閉後,都有舊同事代表TVB搵過我返去拍劇。」陳啟泰表示在節目中獻唱亞視經典劇集《我和殭屍有個約會2》的主題曲《假如真的再有約會》︰「呢部劇好代表到我,有少少感嘆,因為呢隻歌會喺TVB出街。」

譚嘉儀自稱有料之人

同場的節目主持譚嘉儀,笑言面對一眾亞視前輩,她錄影前特地上網做功課,又自爆10歲時曾在亞視表演。她說︰「我當時有份演出籌款節目《今日愛心睇真D》,我扮鄭秀文唱歌跳舞。」另外,譚嘉儀近來在節目中經常性感示人,她表示一身服裝都是由公司安排︰「公司知道我嘅尺寸,當然唔需要加墊,係自然嘅,不過每次返公司,我都自備打底衫褲。」提到她本身屬有料之人,她笑說︰「我喺音樂上係有料之人,藝人應該多方面發展,但依家音樂行先,暫時無諗過出寫真集。」

採訪︰Pauline

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏