【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《娛樂插班生》後再合作 黎耀祥要爆阮兆祥梅小惠情史

發佈時間: 2020/08/28

黎耀祥及阮兆祥昨日出席主持的myTV SUPER新節目《雙祥見》記者會,兩位祥仔原來自從95年劇集《娛樂插班生》後再度合作,他們笑言要互爆私隱,三屆視帝黎耀祥更揚言要贏台慶綜藝節目獎。

黎耀祥與阮兆祥昨日以「黑白配」打扮登場,原來二人上次合作,已是25年前的劇集《娛樂插班生》,他們在《雙祥見》節目總監梅小惠牽綫下,促成今次合作。兩位祥仔暫定主持36集,阮兆祥笑說:「點解係36集呢?因為係『做又三十六,唔做又三十六』嘅意思。」

兩位祥仔表示一起構思在節目中會暢談的話題,又講笑指會互爆對方私事,黎耀祥笑說:「梗係爆娛樂圈秘史啦!我見阮兆祥同梅小惠咁曖昧,諗住爆佢兩個同曾偉權當年嘅『三角情史』!」阮兆祥聞言搞笑抹一額汗,又表示節目相信令男士有共鳴,女士則可以藉節目了解男人更多想法。

飲醉錄影吃不消

阮兆祥透露,因梅小惠希望他們放鬆錄影,所以頭幾集錄影前,特地安排酒水給他們「飲番杯」:「梅小惠想我哋酒後吐真言,安排咗啤酒、紅酒,日本清酒、威士忌等,畀我哋『溝酒飲』,結果拍到第五集已經頂唔順!」問黎耀祥是否想憑節目贏台慶綜藝獎項?他說:「都係一個目標,綜藝節目對我嚟講仲係起步啫!」

另外,提到好友曹永廉發表黃翠如是「自己友」言論後,近來避見記者,黎耀祥說︰「呢排我無開劇又無返公司,暫時無聯絡佢,見到面會慰問下,佢咁嘅年紀係需要人關心嘅。(曹永廉與蕭正楠、黃翠如關係無變?)真係唔知,無見過佢哋,下次問下!」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏