【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【居住問題】父親講明層樓留給弟弟娶老婆 家姐感心悒「做女冇份咩」 弟弟網上求助:應該點安撫家姐?

發佈時間: 2020/08/28

本港樓價高企令市民難以「上車」,而家人之間亦往往因居住問題而產生矛盾。一名港男在網上發帖,指父親日前在飯桌上明言將物業留給他娶老婆,頓時令姐姐感到難過;而他更偷聽到姐姐打電話與友人訴苦時,表示「家陣做女就唔可以有份咩」。由於與姐姐向來感情甚佳,因此他只好向網民求助:「應該點做安撫返家姐?」

「本身我地一家人感情都幾好,估唔到因為層樓變成咁。」該名港男昨日(27日)在網上討論區「連登」以「我係細佬...我屋企人今日講到明層樓留比(畀)我娶老婆,唔比(畀)我家姐,依加(而家)氣氛好尷尬」為題,表示自己現年23歲,已投身社會幾年,目前在餐廳工作。

家姐誕B後與老公搬回公屋娘家,弟弟呻被鵲巢鳩佔憂被迫走:「好似我欠咗佢哋成家」,詳情即睇:【下一頁

他表示,自己與姐姐感情不錯,惟日前一家人吃飯時,卻發生一件損害家人感情的事,

「前幾日食食吓飯,講起幾時再買樓咁。點知我老竇話,層樓遲啲留畀我,過幾年兩老番英國住,反正我家姐結咗婚之後都唔會喺屋企住。」

事後,姐姐「把口雖然無嘢」,但他卻知道對方內心並不好受,「但我知佢個心悒X到X街,偷聽到佢同朋友傾電話講家陣做女就唔可以有份咩,佢就要同老公一齊供樓。」最後,他表示明白父親言論並非對姐姐存有惡意,

「其實我屋企人都係知我低學歷又廢驚娶唔到老婆先話留比我......唉……估唔到我哋一家人搞成咁......應該點做安撫返家姐?」

開Zoom同學家底見高下,公屋仔家嘈屋細感自卑︰被環境搞到冇心機讀書,詳情即睇:【下一頁

此事引來網民熱議,不少人建議:「幫你家姐姐夫供少少,認真,識兩兄妹都係咁做,不過係棟樓留畀個妹,個妹幫阿哥供。」、「最好就你父母去英國前賣咗層樓畀你哋做首期,一人一半又好,或者你2/3,你家姐1/3,咁就公平啲。家姐條氣會順啲。」

另有網民表示:「我諗重點係你自己覺得係唔係要分先。如果你覺得你家姐都值得一半,咁咪開門見山同佢講,賣咗層樓,你拎一半去買個細單位,一半畀家姐做首期囉。重點係要主動同佢講,唔係等佢發晒脾氣先講。」

兄長婚後大嫂遷入兼生B,港男慘做廳長瀕臨被趕走,欲搬離減家用反被父親責罵,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文︰李凱晴