【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【在家上課】中二生見同學住大屋感自卑 港媽心疼兒子無面擬儲錢搬離公屋

發佈時間: 2020/08/31

全港學校開學在即,受新冠肺炎疫情影響,學校暫時以網上授課代替面授,不過卻衍生各種煩惱。有居住於公屋中二學生,連月來都要在家中開Zoom上課,眼見家境好的同學住大屋,與自己的居住環境高下立見,不禁感到自卑,母親為顧及兒子面子,計劃儲錢搬離公屋,但網民認為父母應做好身教,教子女學會知足,灌輸正確觀念。

日前有網民在討論區「親子王國」以「住公屋真係會比同學歧視?細佬仔都識呢D(啲)?」為題發文,指友人的兒子即將升讀中二,受疫情影響,年初起不時透過「Zoom」上堂,看到有同學住在裝潢華麗的大屋,能獨享個人房間,不禁心生羨慕;相反自己家住公屋,環境相對窄小而且沒有個人房間,將自己的家庭環境曝露人前,遂感到自卑。

事主表示,其友人所居住的為自置公屋,已於多年前買入,惟兒子仍然覺得遠遠不及與同學家住的私樓,

「不過阿仔覺得自己住公屋點都比唔上人哋,仲話比同學笑佢上堂時成日有人係鏡頭後走來走去...」

事主續指,其友人聞言感到傷心,並計劃儲錢搬屋,為兒子「挽回面子」,但她認為對方反應太大,「我就覺得有啲誇張,唔通住公屋就抬唔起頭做人咩?」

幼稚園返9放4家長全日陪Zoom 港媽批超離地:買餸煮飯都冇時間!詳情即睇【下一頁

網民:有瓦遮頭已很幸福

帖文引不少網民討論,不少人認為「有瓦遮頭」已經十分幸福,「其實有屋住已經好好」、「公屋最穩定,不知幾咁好」、「其實住咩樓都唔緊要嘅,我要求嘅只係一個安樂窩,我都係住公屋」;有人又指家長應做好身教,教導子女學會知足,否則終生只會與人比較,「點解個阿媽唔係教個仔毋須介懷,各人有各人長處,做好自己本分」、「阿媽同阿仔心態要改,否則就算搬咗都會自卑」、「如果同學仔住獨立屋,佢又搬去獨立屋?」有人則建議學生可盡量坐貼牆的位置,並執拾好雜物才上課,背景乾淨整齊便可。

年輕人愛比較 家長應做好身教

不過有人認為青少年難免會互相比較,家長應糾正子女心態,並鼓勵他們發奮向學,「其實有咁嘅感覺都唔出奇,但唔好令自己一蹶不振,意志消沉,轉移令自己發奮圖強,積極向上咪好囉 」、「覺得唔及人就努力力爭上游,用成績贏人哋」。

【在家上課】開Zoom同學家底見高下 公屋仔家嘈屋細感自卑︰被環境搞到冇心機讀書【下一頁

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文︰黎穎芯