【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《這麼遠那麼近》方東昇強勢回歸遊歷各國講交通 頻爆原創Gag觀眾封「金句王」

發佈時間: 2020/08/31

現年44歲的新聞主播方東昇一向都有「金句王」之稱,曾憑住《 世界零距離 》和《長命百二歲》中狂爆「爛gag」金句的獨特主持技巧,讓觀眾記憶深刻。沉寂一段時間,方東昇終於強勢回歸,新節目《這麼遠那麼近》將於今晚(31日)播出,節目會遊遍泰國、美國、重慶及巴基斯坦四個地方,探討各國交通問題之外,相信方東昇也會大派金句,喜歡他的觀眾一定不能錯過呀!

全城力撐《長命百二歲II》 方東昇爆紅搞笑背後大起底  詳情即睇:【下一頁

{{hket:inline-image name="95646426_270011754390925_3801473517875101696_o_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:電視截圖)

其實《這麼遠那麼近》早在今年6月已於TVB播出過,不過當時加插於逢星期一至日在新聞台播出,而每集只有短短3分鐘,合共24集。而那時方東昇也沒令大家失望,每集就算時間不多,也可以講到金句,而且絕對不比《世界零距離》和《長命百二歲》遜色!例如「著跑鞋可以跑步,著爬山鞋可以爬山,著咩識飛呢?『雀仔』識飛。」他又幫巴基斯坦的馬改名為「巴基東昇」,非常搞笑。

{{hket:inline-image name="0y.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:電視截圖)

{{hket:inline-image name="7i.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:電視截圖)

{{hket:inline-image name="fong1_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:電視截圖)

相信亦因為如此,今次才安排「足本加長版」,一星期至五於翡翠台晚上22:30播出,每集30分鐘,讓觀眾看個夠本。在節目未播出之前,一起回味下早前「3分鐘版本」的金句吧!

{{hket:inline-image name="20200827203145__IMG_6438.png"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:電視截圖)

「知唔知世界上最長嘅車係咩車?係塞車!」

「我哋嘅泰文太普通,溝通始終要靠呢座(橋),泰國華僑。」

「成日笑人又要威又要戴頭盔,其實戴咗頭盔先有命去威。」

「搭車要戴安全帽,流汗總比流血好。」

「唔走尋常路,過江靠『索道』」

「人山人海只為上演『人軌情未了』」

「爭住捉「軌」(路軌)有無諗過住入「軌」屋」

「呢條長命樓梯,真係長命百二歲都未行得掂。」

「要先跨過心理關口,先可以跨過扶梯口。」

「對於我哋『又要威又怕坐電梯』嘅人嚟講,兩分半已經夠長!」

「呢條(長江索道)就係『過江龍』,等緊過江嘅人龍。」

「將索道塑造成『月老紅線』,千里姻緣一『索』牽。」

「有啲車主覺得『斜』不能勝正,平放架車比較好」

「呢個幾星期喺重慶行咗好多橋,告別「橋都」,送返條橋畀幫過我哋嘅重慶朋友,『Thank You』」

「勞碌命總好過無命」

「巴基斯坦坐車,你會發覺世界最大嘅空間,唔係進步空間,係車嘅空間!」

撰文:羅慧怡

責任編輯:楊安莉