【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【居住問題】情侶全職進修中 港女呻男友唔肯簽紙結婚抽居屋 「我計過畢業後好快爆入息上限」

發佈時間: 2020/09/01

本港樓價高企,令不少市民無法買樓「上車」,部分年輕人更難以成家立室。一名正與男友全職進修醫護課程的港女在網上發帖,大呻男友不肯與她簽紙結婚抽居屋,認為對方未有為彼此將來作打算,更疑問道:「其實佢係咪唔想同我結婚先一直拖?」

「我一直都好想結婚,而男朋友都話想同我結婚,但係結婚當然煩買樓。」該名港女前日(8月30日)在網上討論區「連登」發帖,指自己與男友拍拖3年,兩人均是「大學乞食科畢業之後發現撈唔掂」於是辭職,轉為全職修讀醫護課程。鑑於樓價高企,為了兩人的將來,她於是詢問男友不如先簽紙結婚抽居屋,「到時抽中咗,畢咗業先擺酒或者唔擺都冇所謂,簡單同親戚公布吓」;然而,男友卻表明想畢業後才結婚,

「之但係我計過如果我哋順利畢業做到醫護嘅話,好快就會爆居者(居屋)入息上限,到時就要焗住買私樓,所以我成日想趁着讀書依幾年簽紙結婚抽居者,博下抽唔抽得中,但係佢就死都話要畢咗業先。」

住公屋與妹同房怕被同學知道,中大生製書櫃照背景營造「中產感」,詳情即睇:【下一頁

她指出,男友解釋希望畢業後收入有保障才結婚;但當她問對方「萬一」其中一人以單人名義抽中居屋「咁結唔結婚」, 男友回答指「抽中咗就結」,令她不禁疑惑:「咁即係都唔一定要等到畢業啦,咁點解唔結咗婚先抽增加機會,其實佢係咪唔想同我結婚先一直拖?」

網民苦勸:有信心有能力以後大把世界

此事引來網民熱議,不少人讚賞事主願意與男友「一齊捱」,但認為事主雖然想得遠,卻不夠宏觀及全面,「為咗層樓,要趕住去結婚,好似唔係好啱邏輯」、「如果你男朋友話以後都唔買樓,結咗婚都係租樓,你會唔會分手?」、「畀首期,裝修,乜稅物稅,之後仲要供,冇收入抽中都冇用」、「又可能你男友可能過唔到自己個關,冇樓冇錢」。

同時,亦有網民勸她:「居屋唔係抽到就免費畀你,係要供,只係平私樓少少。為咗居屋而結真係諗清楚,家庭機會高過單人,都唔係必中,可能結咗抽十年都唔中。其實有信心有能力,後生嘅,以後大把世界。」

港女指儲蓄可應付首期:屋企人會幫手供住先

對此,事主回應替指自己已投身社會幾年,「有啲儲蓄所以首期唔係問題」;至於供樓方面,

「我哋屋企人都同意抽中嘅話,喺我哋讀書嘅時候幫我哋供住先,之後再還返畀佢哋。」

她又解釋之所以想買樓,是因為男友父母一直租樓,「所以等佢哋退休後我男朋友嘅負擔會好沉重」;同時,因為男友是獨生子,「我哋都覺得買樓對將來比較好,租樓唔可以租成世」。最後她表示,自己並非要找個「有樓事業有成嘅男人」,而是想與男友一起規劃將來,「咁結婚之後係咪唔使搵地方住先,抽中咗我都會同佢一齊供,話晒居者(居屋)負擔細啲,我只係覺得如果已經認定咗對方,點解唔早啲結婚博吓。」

中二生見同學住大屋感自卑,港媽心疼兒子無面擬儲錢搬離公屋,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯︰李凱晴