【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【天生一對】裕美撐林作貶麥明詩「稱職」男友 怒剷網民:依家走來懶正義?

發佈時間: 2020/09/01

麥明詩日前盛裝為港姐擔任最上鏡小姐評判,撞正前度林作拖新歡裕美睇港姐決賽,三人同場意外成為焦點。有傳媒再將麥明詩同裕美作比較,裕美被形容為「平平無奇」,林作在社交網發帖表示:「裕美真心靚過麥明詩好多,身材也更優勝。」指名道姓比較兩女外形,隨即激起千重浪,有網民鬧林作消費舊愛兼欠風度,麥明詩對事件回應非常冷淡:「冇回應,唔想中圈套」。

{{hket:inline-image name="60651d05-9bc3-4a8c-8e8e-6c4053d5523c.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

林作之後再發文解釋指,為女友撐腰,係男友基本責任:「我的post是還擊記者在無道理情况下攻擊裕美,刻意將她貶低。這是有失公允的,而作為男朋友必須挺身而出。既然記者如此偏頗,我也針對記者的寫法予以本人認為才是事實的糾正而已。我沒有任何興趣提及前度,我從來不會。我要還擊的是報道。再次重申: 裕美係好靚。」

{{hket:inline-image name="54297fc0-d427-4b13-8d2a-348af9a69468.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

裕美顯然對男友為佢撐腰非常受落,出Post鬧爆網民兼反撐男友:「咁多報章將我同其他人比較時,唔見咁多網民話寫野嗰個人無風度,將我踩完又踩,講到我一文不值,唔見咁踴躍替我平反?依家走來懶正義?我來問咁多位女士,如果你係我,你畀人踩到咁,係咁將你同人比,你男朋友都一言不發唔替你平反,唔認為你係佢心目中最靚嗰個,咁呢位男朋友你可以飛左去。而且林作只係個人認為邊個靚,難道選美你話邊個靚好多,你又無風度?咁你地全部人都唔好話任何人靚定唔靚,因為呢個係無風度嘅行為。作為男朋友,林作係完全知道點樣令自己女朋友安心,佢會令你覺得世界上只有你才是最好的。

{{hket:inline-image name="22.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(裕美Facebook)

{{hket:inline-image name="64523715_635485350288797_2002018769018073304_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(裕美IG)

不過網民都係偏向唔撐二人,反指林作可以出聲保護裕美,但唔使扯埋其他人入嚟,依家林作呢個行為又係將佢同人比較,同佢口中嘅傳媒都冇分別,留言:「反擊報道都有好多種方法的,只係林生偏偏要用最『低莊』嘅方法。」

{{hket:inline-image name="E69E97E4BD9C_39bIJ_1200x0.png"}}{{/hket:inline-image}}

(網上圖片)