【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《聖荷西謀殺案》 蔡卓妍Sammi咆哮互鬧

發佈時間: 2020/09/02

鄭秀文(Sammi)及蔡卓妍(阿Sa)憑合演的新片《聖荷西謀殺案》,入圍香港電影金像獎最佳女主角(Sammi)及最佳女配角(阿Sa),但電影因疫情影響遲遲未能推出,近日終於落實影期,本月25日在港上映。導演潘源良指戲院因疫情關了又開,開了又關,這種難預測的心境,正好與電影主題呼應。

阿Sa有感而發︰「相距拍呢套戲到今日(昨日)宣布正式公映,都有差不多三年,當然好期待電影終於可以上畫,特別喺呢幾個月,大部分時間留喺家中,所以我都好希望去戲院睇一場戲,實在好耐未試過,咁渴望入戲院睇戲了。」預告片中,Sammi與阿Sa的對手戲率先曝光,Sammi向戲中丈夫佟大為咆哮︰「我咁多年做所有嘅嘢都係為你好……點解你唔明呀?」阿Sa則激動地罵︰「你有病呀呢度(指向腦袋),無人想同一個控制狂一齊。」兩人演技火花四濺。

此外,柯震東主演的《打噴嚏》亦終於等到香港戲院重開,本月10日開畫,但他慨嘆未能親身來港宣傳。