【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【子女=附屬品?】被要求定時報到 控制狂媽媽摷房八達通查行蹤 26歲女兒難忍:想要返自己嘅人生

發佈時間: 2020/09/03

「養兒一百歲,長憂九十九」,但有時過份管束反而會成為子女的壓力。一名26歲女網民在網上吐苦水,指自己從小到大,媽媽的管教都是非常嚴厲;在讀書時期,媽媽已不斷要求她定時報告行蹤,成年後更會摷她掉出的垃圾。以上種種行為都令她感到難以喘息,慨嘆:「返到屋企都無家的感覺。」

該名女網民向Facebook群組「生仔要考牌系列」匿名投稿,大呻媽媽的管教模式令她難以喘息,更直言「容忍限度已到極點」。她指出,自己是家中獨女,從小到大家中管教甚嚴;在中學時期,媽媽會每日檢查書包、用八達通檢查行蹤,及要求放學後15分鐘內電話報到等。

事主一直難忍媽媽的管教方式,當升上大學時她決定嘗試脫離「魔掌」,爸爸亦開始明白要放手,但可惜媽媽仍然是「控制狂」,

「底線係要自己踩出嚟,打電話嚟,我專登唔聽,message(訊息)專登唔覆,大學嘅時候都仲會check我銀包,久唔久又摷吓我間房。」

修路工人被諷「唔讀書做呢行」,教師媽媽一句話教仔獲讚有家教,詳情即睇︰【下一頁】  

直至現年26歲已經投身社會,事主以為媽媽的控制慾會慢慢減去,但原來一切都是其「天真」的想法。最近,她清理房間時,將前度男友送的禮物執好,然後棄於公共垃圾房;未料日前收工回家後,驚見棄掉的垃圾重現在她的房間,令她相當無奈,

「成日摷我間房都算,仲要連掉咗出垃圾房嘅垃圾都摷埋......農曆七月都嚇我唔到嘅!......不過我已經連叫佢睇醫生嘅動力都無,連同佢嘈嘅意欲都無,我決定默默地再掉過。」

從小到大面對這位「控制狂」媽媽,事主不禁表示「好想」放棄對方「好想佢消失喺我嘅人生,好想離開呢個屋企」。有時,她亦會羨慕別人有「正常嘅父母」,又指自己最近一年已沒跟媽媽有任何交流。經過今次「摷垃圾事件」,令她更想盡快搬走。

事主直言「返到屋企都無家的感覺」,這個家已變成她的壓力源頭,每日只想盡快離開,「起身就想盡快離開
減少見面,減少conflict(衝突)」。事主只希望,能夠擁有自己的人生,

「好想同佢哋講,第日死咗乜都唔洗留畀我,我對你啲資產無興趣,你哋可以捐哂出去,我只係想要返自己嘅人生。」

最後,她奉勸各位家長表示:「各位家長:小朋友不是你的附屬品,更不是你的資產,你不能操控他們的一生。」

網民感同身受 建議盡快搬走

帖文一出,引來不少「同路人」表示感同身受,建議事主盡快搬走,「同你情況差不多,但未至於check八達通。(會)摷我啲嘢睇我買過啲咩,最後我搬咗出來,心靈輕鬆咗好多」、「我都類似,我係做梗野,佢都係持續衣櫃、手袋、櫃桶,乜都睇一餐,仲會偷聽你講電話,搬咗出去,離開咗佢嘅陰霾,身心舒泰了!」另有網民表示:「雖然媽媽有點過分,但可能就是愈少溝通,愈想知道你的事,只是方式用錯了。」

放任女兒亂跑尖叫撕毀餐牌,餐廳老闆好心提醒多管教,怪獸爸爸惱羞成怒大爆發,詳情即睇︰【下一頁  

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂  

內容獲「生仔要考牌系列」授權刊登。 

撰文︰潘迦晴