【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

唔介意女友情史 馬貫東認戀朱敏瀚舊愛

發佈時間: 2020/09/08

在劇集《那些我愛過的人》演患亞氏保加症醫生而人氣急升的馬貫東,日前被揭與富家女蘇詠童(Christy)拍拖,Christy正是朱敏瀚的舊愛;有傳Christy與朱敏瀚分手,全因朱的現任女友余思霆介入。昨日馬貫東與余思霆出席明珠台活動,馬貫東指不在乎女友過去,余思霆亦表明並非第三者,絕對問心無愧。

馬貫東及余思霆昨日出席《直覺追兇》第二季記者會,馬貫東與女友Christy在家中布置窗口的相片曝光,問他是否與女友同居?他說︰「我哋只係抹窗啫,唔係布置,其他感情嘢唔答喇,想低調啲,拍拖係兩個人嘅事,唔想被太多事情影響到。」

與Christy拍拖僅數個月的馬貫東,明顯想保護愛苗,問他知否女友是朱敏瀚前度?他有備而來說︰「過咗去就真係過咗去,好多嘢都唔會介意同太介懷,執着都無意思,最重要係依家。」他透露女友是圈外人,對報道難免感困擾,他不想女友承受壓力,希望兩人感情事盡量低調和平淡。雖然兩人拍拖時間不長,但今年33歲的馬貫東已有結婚打算︰「如果可以都會想結婚,不過要有事業基礎,可能搏殺多一陣先。(做咗視帝先?)咁又太大壓力,起碼都先置業,有個安樂窩先結婚。」

余思霆拒認第三者

同場的余思霆為朱敏瀚的現任女友,她表示得知男友的舊愛Christy正與馬貫東拍拖。余思霆與馬貫東同場可會尷尬?馬貫東說:「大家係成熟嘅人,工作還工作,感情還感情,唔會特別拉埋一齊。」余思霆附和說︰「同埋都過咗去啦,依家大家幸福咪好囉。」有傳她令朱敏瀚及Christy分手?她說:「我之前都否認過,所以唔再答。(介意被稱第三者?)自己做咗啲乜自己知嘛,我問心無愧。」

撰文︰倪小珊

美術︰梁政敏

攝影︰林良明

編輯:李潔盈