【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

全黑打扮悼故友 薛家燕不捨譚炳文走得突然

發佈時間: 2020/09/11

薛家燕前晚錄影《流行經典50年》,對於好友譚炳文(炳哥)突然離世,雖然已過了幾天,但家燕姐的心情仍未平復,在節目內懷緬炳哥時,她有點情緒激動,需要NG多次才可以完成。

家燕姐表示炳哥生前一直有跟她通訊,每日都會轉發早安「長輩圖」給她,家燕姐又主動讓記者聽炳哥傳給她的錄音,言談間顯得相當懷念。她表示錄影期間要錄一段懷念炳哥的往事,結果NG多次︰「錄咗六、七次,次次講嘅感覺都唔同,尤其講到『父慈女孝』嘅時候,好多畫面出晒嚟,諗起瑩瑩(炳哥女兒譚淑瑩)陪佢出出入入醫院嘅情形。」

家燕姐坦言完全接受不到炳哥突然離世,她憶述︰「佢仲同我哋講,出院後會繼續同我哋問安,原來一剎那可能失去咗自己敬愛嘅人,真係要珍惜眼前人,依家最唔慣係每朝再收唔到佢嘅短訊。」炳哥女兒瑩瑩邀請家燕姐寫悼念詞,但她未決定從何動筆,不知道應該當炳哥是前輩(年齡)還是後輩(入行年資)。至於可知李香琴是否獲悉老拍檔炳哥已離世?家燕姐即嘆謂︰「唔知家人有無同佢(琴姐)講,可能唔想佢傷心同難過。」

沈震軒返無綫避疫情

同場的沈震軒在節目中獻唱黎明和張學友的金曲,笑言有點緊張。他表示拍攝TVB新劇《超能使者》已多個月,尚有一日便煞科,稍後會到上海及蒙古拍內地時裝劇,預計逗留兩個多月。沈震軒續稱︰「其實自己好幸運,係疫情最嚴峻時返無綫拍劇,舊年喺街頭唱busking,但因疫情關係,已經半年無得唱歌。」

採訪:Pauline

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏