【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【人神共憤】大埔貓隻疑被掟落樓吐血死亡 主人無影善心街坊夾錢送最後一程

發佈時間: 2020/09/13

繼今年2月深井豪景花園有狂徒高處掟死20多隻寵物,獲律政司不起訴「放生」後,大埔廣福里昨晚(12日)亦發生貓隻疑被掟落樓案件。有途經街坊發現貓隻疑從高處墮地發出悲鳴後,立即向附近獸醫診所職員求助,惜貓隻被送診所急救後最終傷重不治。目前,警方暫將案件列作殘酷虐待動物調查處理。

「大埔墟有人掉貓貓落街,貓貓而家喺仁德有冇人可以幫幫手?我完全唔知點做……」發現貓隻的女街坊昨晚在Facebook群組「Tai Po 大埔」發帖,指自己在晚上7時左右,途經大埔墟四方公園時,見到有數名街坊正在圍觀望地,

「我好奇望一望,就見到貓貓已經係瞓咗喺地上……我都未等得切圍觀嘅人答我乜事,我就已經用盡我嘅氣力大叫上樓上,問樓上有冇人養貓呀你隻貓跌咗落街呀,但大叫咗好多次都冇人回應……」

深井29隻寵物遭掟落樓案件,體育教師自首律政司不提起訴,詳情即睇:【下一頁

由於貓隻倒臥位置與對上唐樓有一段距離,因此一眾街坊認為「貓貓係自己唔小心跌落樓嘅機會真係好低」。由於貓貓不斷抽搐及吐血,街坊立即致電附近的仁德動物診所;大約10多分鐘後,兩名診所姑娘趕到現場,在眾人協助下將貓隻救走,

「真係做唔岀視而不見,所以我就跟埋兩位姑娘到診所睇下有乜可以為貓貓做到,一連串嘅報價費用同主人係邊個呢啲問題我都冇理了,最緊要救咗貓貓先……誰叫我遇到你,救就救啦唔理錢住喇!」

其後,雖然醫生及姑娘被全力搶救,惜貓貓最終仍傷重不治。所幸世上仍有好心人,事主、診所多名姑娘、一對同在事故現場的善心情侶決定齊齊夾錢,一起送貓貓最後一程,

「雖然我同貓貓完全唔認識,但我真係唔忍心佢最後一程都係要掉去垃圾桶,所以決定幫佢搵善終等貓貓好走……當下真係好感動,因為貓貓嘅最後一程係有帶住愛離開的。」

最後,事主提醒大眾切勿傷害動物,「最後都係嗰句,可以不愛,但請不要傷害!再一次感謝仁德嘅醫生同姑娘們,為貓貓岀心岀力嘅街坊。貓貓,Rest in peace。」

大埔多名區議員關注事件,其中大埔墟區議員林名溢表示,事件中無人目睹事發過程;而運頭塘區議員黃兆健亦表示現正跟進事件,並呼籲目擊事發經過的人士聯絡他。

繼赤柱後兩日內第2宗,南丫島沙灘驚現2膠籠藏12貓狗屍,疑與海上走私案有關,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴