【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【細So偷食風波】小三Macy重開網店認「做壞榜樣」網民唔Buy:咁快出返嚟?

發佈時間: 2020/09/14

前DJ蘇耀宗(細So)早前被揭背妻偷食35歲KOL人妻兼人母練美施(Macy),二人更長租Studio幽會,期後爆出Macy疑因為細So染上性病,Macy更現身說法暗示曾為男方墮胎。雖然事後雙方嘅伴侶都選擇咗原諒佢哋,但二人嘅形象插水,受盡千夫所指。

{{hket:inline-image name="s7wJIotU-3UUn15WU0sdQnQZ2HnySujQ_eu_Df3rvw0.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(細So IG)

細So嘅個人社交網站事後清空刪剩交代帖文,而被踢爆小三身份當日Macy亦即刪除個人社交網戶口, 及其經營咗7年幾嘅網店專頁。不過事隔未夠半個月,今日Macy重開網店Page,發長文認錯,並表示會從錯中學習,表示「做過的事永遠都洗不走」,但佢唔逃避,會「平靜繼續努力走」。

{{hket:inline-image name="118704913_10158584288908745_3097263736418825595_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(Macy Facebook)

Macy又寫咗一封「公開信」畀佢嘅子女,內容如下:

「媽媽做了一件好錯的事,這件事全香港都知道,還有可能令你們受傷害,所以媽媽做了個壞榜樣,雖然這件事做錯了,結果都好壞,但媽媽決定要勇敢面對,要道歉和認錯,我們每個人都會有機會做錯事,好似媽媽每日都會話你們一樣,大大小小的錯事每日都有機會會發生,但一定要認錯、改過和勇敢面對。媽媽今次可能會令你們被同學取笑,但我們不可以取笑或還擊,你可以禮貌地向他們講,『我媽媽做錯事,但她認錯了,她會變好。』最後我都有和他們道歉,再對他們說我們一齊就可以做到。我會等他們大一點再詳細去講件事,我都要做好自己才有資格講,囝囝還問我『That's why you cried yesterday? 』我答是,因為做錯事會驚,好似你做錯事被媽媽知道會驚一樣。」

{{hket:inline-image name="900aa9fa-46b9-432d-aa02-b69458776ba1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(Macy Facebook)

Macy更新開咗一個IG,以「LoveAndOtherRecipes」為名,更搵佢嘅小朋友畫Icon,介紹一欄寫住「廚房/烹飪」,未知佢係咪想轉型做烹飪界KOL。

{{hket:inline-image name="119130719_3197707573631070_145167547178365470_o.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(Macy Facebook)

有唔少Macy本身嘅粉絲都留言表示支持,話雖然佢今次佢大讚佢坦白向全世界講出自己嘅事,選擇勇敢面對好難得。好多留言都非常正面,不過同時都有網民唔Buy,留言:「咁快出返嚟?」更將佢同「安心偷食」事件相比,指許志安都過咗一年等事件丟淡,先復出工作,直指佢咁快又若無其事咁出嚟,真係好「犀利」咁話。有網民更不滿佢全封「公開信」嘅內容似係拎小朋友「擋駕」,指佢如果唔想小朋友被恥笑更加唔應該咁高調重提,直斥佢根本係想借事件提高知名度。

{{hket:inline-image name="ba155b7a-1353-409f-b40f-eba7a32a259b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Macy曾賣BB用品以及衣物等,又有介紹美容用品。(Macy Facebook)

撰文:黃蘊姿