【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

郭富城陪方媛睇《麥路人》齊爆喊

發佈時間: 2020/09/15

郭富城、楊千嬅、鮑起靜(鮑姐)及張達明等,昨晚出席電影《麥路人》首映禮。城城表示近期疫情令大家產生負面情緒,雖然有指新片比較悲情,但他強調其實充滿正能量。城城自爆早前同太太方媛在英國睇首映時,結果一齊爆喊。城城又特別感謝萬梓良,二人相隔30年再合作,大讚對方敬業樂業,可惜萬梓良身在廣州,無法及時回港參與宣傳。身旁的千嬅笑言:「我本身都係『陌路人』,因為同戲中所有人都係第一次合作,但感覺並不陌生,感受到團隊精神及劇本嘅張力,仲遇到一班好對手。」

此外,鮑姐曾與湯唯合演《月滿軒尼詩》,湯唯的韓籍導演丈夫金泰勇最近拍攝新作《Wonderland》,找來鮑姐與湯唯飾演兩母女,提到在韓國拍戲,鮑姐興奮表示︰「我飾演一位中國人,會講普通話、少少韓文同英文,湯唯在拍攝期間招待我喺佢屋企住,片場有架餐車,好似成個廚房搬咗去外景咁,淨係泡菜都有十幾款。」鮑姐更自爆今次與孔劉、朴寶劍等韓星合作,雖然對手戲不多,但已經被他們電暈。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明