【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【同住難】飄酸醙味如廁不關門 人妻狂呻「寄生叔仔」難頂8宗罪:佢結婚先會搬【附專家意見】

發佈時間: 2020/09/16

香港地少人多,加上樓價高企,令不少女士出嫁後都與丈夫家人同住,當中相處不融洽之事時有發生。日前一名人妻在網上發文抱怨,指丈夫雖然是業主,但因為叔仔未婚,於是讓他先一起同住。惟叔仔個人衛生習慣惡劣,令該名人妻難以忍受,更力數對方8大「難頂」陋習。

一名人妻周一(14日)在網上討論區「親子王國」,以「好想呻叔仔有幾恐怖」為題發文,列出對方8宗罪:

1. 去小便唔關門,行過就見到個去緊廁所嘅美麗背影
2. 洗完對波鞋,放喺廚房洗手盆度/廚房枱面
3. 手洗完啲衫,勾喺廳中間,由佢滴到成地都係水,但要有陣酸醙味
4. 鐘意大大聲播歌
5. 入屋除鞋,成地都係鞋
6. 無家教,就算同佢打招呼佢都唔打招呼
7. 啲嘢四圍放,唔畀人掂佢啲雜物,我哋都要搵位食飯,唯有夾硬食完快快收
8. 成日砰房門,真係半夜都醒晒

對此,事主形容「恐怖叔仔」的行為「真心好難頂!」,又補充丈夫亦曾表示叔仔本來如此,就算向對方反映問題,叔仔亦會裝作聽不見:「我老公每次同佢講嘢佢都扮聽唔到無視全世界」。

帖文引起網民討論,有人批評叔仔鵲巢鳩佔,並建議事主應與丈夫盡快搬走以免加深矛盾,「其實你叔仔係出緊招,想你同你老公搬走!」然而,事主回覆丈夫才是業主,「叔仔結婚就會搬,畀佢住住先」;不過對方一日尚未婚,一日仍需同住,「聽說叔仔女友一定要有樓先嫁」。

與新家庭成員磨合不容易

循道衛理觀塘社會服務處助理總幹事蔣志恒曾接受《晴報》訪問時指出,10個婚姻輔導個案中,約有兩個是與家人同住,「且多數有伴侶的兄弟姐妹同住」。他續指,同住要適應新家庭的生活習慣、作息時間及協調使用廁所等問題,原生家庭成員也要接納新成員的加入,大家磨合並不容易。他提醒,即使與配偶家人同住有異議,應由另一半「出聲」,避免產生磨擦。

新抱兩度流產傷心欲絕,奶奶關心變贈興向傷口灑鹽:「上天注定唔畀你都無辦法」,詳情即睇:【下一頁

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:林幸琦