【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Sammi新歌拆解傷心有唔同層次

發佈時間: 2020/09/17

鄭秀文(Sammi)昨日推出新歌《如何忍眼淚》,對於歌名令人聯想到與經典歌《如何掉眼淚》有關連,Sammi表示與其說是延續,不如寫成是人生另一篇章的新一頁。她解釋︰「流眼淚或傷心呢個狀態,其實可以分好多唔同嘅層次,可以從好多唔同角度去描述,作詞嘅Wyman(黃偉文)聽到我畀佢嘅demo後,選擇咗依家呢個角度去寫。」

MV中,Sammi要憑空想像與數十呎長的巨型鯨魚做戲,並伸手觸摸不存在的鯨魚,她笑言︰「嚟到MV拍攝現場,一聽到首歌、感覺下啲歌詞,馬上就投入首歌嘅世界,好容易入戲,包括我嘅手指。」Sammi一埋位即發揮她的精湛演技,手指尖也充滿感情地和巨鯨互動,完全不像是對着空氣做戲。至於新歌歌詞亦句句到肉,其中「如何難捱仍得逞強學馬上成熟無謂眼淚無需多流眼淺這麽俗」未知Sammi是否憑歌寄意?