【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

呻同高海寧咀得少 馬國明:親熱戲要特登申請

發佈時間: 2020/09/18

馬國明、高海寧(高Ling)及黎諾懿昨日宣傳新劇《C9特工》,飾演夫妻的馬明與高Ling在劇中有親熱戲,馬明笑指高Ling是女神,所以特地申請拍攝咀戲;他又表示會與女友湯洛雯齊齊煲劇,不擔心女友睇完會扭他耳仔。

馬國明昨日以劇中的麻甩菜販造型亮相,展露「飛毛腿」;高Ling亦盡力還原劇中的師奶打扮,戴上膠框眼鏡。提到原定下周播出的《唐人街》臨時被抽起,改播拍完兩年的「倉底貨」《C9特工》,二人表示驚喜,因《C9特工》亦曾被抽起兩次,高Ling說:「我好傷心,所以依家突然播出好驚喜。」馬明指可能因《唐人街》是大製作,或許延至台慶月才推出:「不過我對《C9特工》有信心,雖然製作費唔高,但劇本好,係小品式喜劇,笑中有淚。」

馬明表示與高Ling在劇中有親熱戲:「係我申請返嚟㗎,女神喎!」他透露有床上戲:「我哋演兩公婆,係床上傾偈嘅戲。求婚嗰幕都有錫,我拍嗰陣心跳加速㗎。」他笑言與正牌女友湯洛雯一齊欣賞劇中親熱戲也沒問題,怕被女友扭耳仔?他說:「咁又唔會。」

黎諾懿暴肥22磅

同場的黎諾懿在疫情期間主持網上煮食節目《疫境廚神》,他笑言因而暴肥22磅:「每次做節目前,我都一定先試煮試食,而且教整嘅都係西多士、蝦多士等等油炸懷舊菜。加上同囝囝小春雞出街食飯,每次佢食唔晒都係我執手尾。」他笑說被太太投訴發福,決定努力減肥:「老婆摸我肚腩,叫我還番八嚿腹肌畀佢,因為當年結婚我曬肌影婚紗相。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏