【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【活得比你好】從小被爛賭父打罵非禮無人信 港女自述18歲前黑暗經歷 母親以$500斷關係:同你無拖無欠

發佈時間: 2020/09/19

幸福並不是必然的。一名港女日前在網上自述18歲前的黑暗經歷,她表示父親十分「爛賭」、曾「包二奶」,自己由小到大都被他打罵;而父親更會非禮她,可惜母親、家姐、老師等通通都不信她。直至18歲時獲社工幫忙,她才得以搬走,脫離魔掌,惟母親竟主動以500元斷絕關係。離家十年期間,她努力讀書、工作,坦言認為最大的報復,是「我活得好好」。

Facebook專頁「生仔要考牌系列」昨晚(18日)刊登一則署名「ST」的投稿,她表示父親當年北上娶妻,其後誕下3女1子,而她則排行第2,「之後申請我哋嚟香港,我係新移民」。她形容父親,是一個「自大、自卑、鍾意賭錢、包二奶嘅X街」,喜歡打小朋友,「尤其係打我,我畀佢打到大」;雖然她會反抗,「成日家嘈屋閉」,但即使報警、有社工跟進都無用。

1歲兒拒食固體食物逾一周,港媽斷奶強迫自主進食:「狗都可能易教過佢」,詳情即睇:【下一頁

至於其母,事主坦言對方「乜都唔理」,並且會搬弄是非,在子女面前會大呻丈夫對她差,但在丈夫面前卻會大爆「仔女好憎佢」。她又指父親十分憎恨她,而且更會非禮她,

「成日話要扔我返大陸,扔晒我嘅證件唔畀返香港,但係夜晚又會上我張床摸我。我同老母、家姐、老師講,但無人信我。」

由於遭受如此父母不當對待,她多年來出入女童宿舍多次。直至18歲時社工幫她申請公屋,她因而搬走先住進成人宿舍,

「離開屋企之前,我媽媽畀咗$500我,話同我無拖無欠。我收咗,十年過去,之後無再見過我媽媽。」

事主續指,母親在她離家後的十年間會返教會,「可能真係知衰掛,搵過我好多次,但係我都無理佢」。她指自己這些年來一直努力讀書、搵錢,「我應該係咁多兄弟姊妹中收入最高嗰個」,又猜測母親找她可能是有目的,「唔知佢目的係咪想問我攞錢啦」。

最後,她直言無論如何都不會原諒母親,

「但係我唔會花精神力氣去憎佢。我覺得對佢最大嘅報復係:我活得好好。」

此事引來網民熱議,不少人留言安慰及鼓勵事主,「你好叻好勇敢」、「忘記過去,努力像前!支持你過好自己的新生活」、「努力!對自己好就夠喇!」、「父母無得揀,但人生有得揀!你好叻!加油!」

請外傭要求識英文陪子女睇書,中介稱非姐姐工作範疇,港媽不解:係咁樣㗎咩?,詳情即睇:【下一頁

內容獲「生仔要考牌系列」授權轉載。

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴