【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【無品乘客】巴士男女飲珍珠奶茶倒瀉一地 空杯紙巾棄於車廂做垃圾蟲

發佈時間: 2020/09/20

本港新冠肺炎漸趨放緩,防疫措施逐步放寬,但公共場所須戴口罩的規定仍然生效,近日一對男女乘搭巴士時,卻在車廂內除口罩飲珍珠奶茶,期間不慎倒瀉弄污車廂,事後更將空杯棄於地上,以致滿車垃圾。

該女網民日前(18日)於「將軍澳主場」Facebook群組分享,指在乘搭九巴98C路線往坑口方向時,一對男女於太子聯合廣場站上車,期間他們在車上喝珍珠奶茶,不慎將飲品倒瀉在身上及地上。雖然該女士有用紙巾清潔,但隨後又將紙巾棄於地上。

膠杯棄座位下 一地垃圾

女事主指,該對男女乘客飲完珍珠奶茶後,更將膠杯棄於座位下,並先後在寶琳站及重華路落車。女事主批評兩人行為惡劣,「懶環保咁用環保杯套,但係就周圍掉垃圾」、「點解而家啲人一啲公德心都冇,仲要除低口罩飲嘢散播細菌」。

網民:乘客愛將紙巾攝座位罅

帖文引起熱議,不少網民留言指責,「飲都算重要搞到一地都係,亂掉垃圾」、「至憎呢啲人,有啲人就中意zip(攝) 啲紙巾喺啲櫈罅度,整到架車污糟晒,都唔知有無肺炎菌,叫其他人點坐」、「多咗呢啲人,衛生特別差」。有網民分享類似情況,指曾目睹一位女生同樣將飲品杯遺留在座位旁,趁對方起身下車時將她叫停,表示:「小姐你漏咗啲垃圾呀!」該女生立刻回頭拾走才下車。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文︰劉紀瑩