【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【極品兄嫂·上集】兄嫂將孩子寄養父母家6年 港女抱怨不負責︰生嚟有咩意思呢?

發佈時間: 2020/09/21

本港大部分家庭都是在職人士,上班的時間只好將照顧孩子的責任交託給自己父母。近日有港女在Facebook專頁投稿,指自己與父母同住,而兄嫂就住在附近。6年來兄嫂將他們的孩子放在父母家寄養,她和年長父母要花上私人時間照顧孩子,而兄嫂從來沒有盡父母責任逍遙自在,令港女非常無奈,批評他們不負責任,「點解要生佢出嚟?」

兄嫂只會在吃飯期間出現 其餘時間交由父母照顧孩子

女事主在Facebook群組「生仔要考牌系列」投稿,指自己與年長父母同住,自從兄嫂婚後誕下孩子開始,6年以來都將孩子寄養在父母家。事主稱兄嫂雖然住得近,路程相隔僅幾分鐘,不過兩夫婦從無將孩子接回家的意思,甚至每次在吃飯前數分鐘才出現,吃完再坐一會就逕自回家。

事主大呻每日工作回家已身心疲累,但又不忍將照顧兄長幼子責任交予兩老,故只能犧牲自己私人時間,

「唔湊又唔係,自己阿媽已經湊咗成日咁辛苦,都想幫輕下佢。放假訓晏啲,想喺屋企hea下都唔得,因為又要幫手湊小朋友。」

擔心日後無人幫手分擔父母照顧孩子的壓力

對此,事主認為兄嫂的自私間接影響她的日常生活,「個bb好似變咗係我個bb咁,好影響我生活。相反個bb嘅父母就逍遙自在」,直言「唔知呢啲日子幾時先到頭」。事主擔心將來嫁人離開娘家,剩下父母二人照顧孩子壓力會更大,對於兄嫂的自私行為大感無奈,

「無做好做人父母嘅責任,點解要生佢出嚟?生咗又唔湊又唔理,長期擺個小朋友喺人哋屋企,生嚟有咩意思呢?」

繳4成人工做家用被斥「廢物」 港女被要求幫弟弟買樓 媽媽偏心:因為你唔係仔,詳情即睇︰【下一頁

網民建議直接向兄長商討

帖文一出後不少網民留言認為港女要直接與兄長商討,「最簡單直接同大佬傾!叫佢哋take返少少責任」、「你唔反抗無人幫到你」、「同你阿哥阿嫂直接講啦」,亦有人認為如果父母要上班交由長老照顧都是無可厚非,但假日亦應該負責任照顧孩子,「但放假都要你哋湊就過份啲,不如放假時你哋掟返個b去佢屋企啦」、「如果真係要返工,我覺得夜晚都要湊返」。

又有網民留言分享指自己也是假日媽媽,因工作關係逼於無奈交由奶奶照顧,

「我自己都算係假日媽媽,平時仔仔8點左右就訓(瞓)幾乎冇可能佢訓(瞓)前趕到返去,只能禮拜六,日放假就去99(奶奶)度過夜自己跟返,我恨不得日日可以趕得切返去睇個仔,一陣都好。」

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

內容獲「生仔要考牌系列」授權刊登。

撰文︰潘迦晴