【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自認以前緋聞多 高鈞賢拒公開女友身份

發佈時間: 2020/09/23

首屆香港先生冠軍高鈞賢,自14年離開無綫後轉往內地發展,轉眼六年,昨日他在銅鑼灣出席活動,並透露已跟邵氏簽約五年,正式重返無綫。高鈞賢更自爆目前有穩定女友,卻堅持保密女友身份。

高鈞賢、張曦雯(Kelly)及蔣家旻等昨午出席專屬女性健身中心開幕活動,曾在內地劇《包青天》中飾演展昭的高鈞賢,透露在無綫高層樂易玲和曾勵珍穿針引綫下,剛與邵氏簽下五年合約。他表示︰「因為我簽部頭,自由度大啲,可以繼續返內地拍劇,之前喺內地攞咗啲經驗,賺到少少錢,希望可以再賺多啲。」

36歲的高鈞賢被問到現時可有拍拖?他表示︰「有,不過我想將工作同愛情分開,想低調啲,但係穩定嘅、開心嘅。(女友係香港人定內地人?)唔講,有機會再話畀大家聽,返嚟係想專注工作,始終我以前比較多緋聞,不過有女友係正常嘅。」

張曦雯情陷三角戀

Kelly將於下月底開拍新劇《白色強人2》,她興奮表示︰「今次卡士好強勁,自己都好期待,但我係small potato,要跟佢哋學嘢,我主要跟郭晉安、陳豪有多啲對手戲,算係三角戀。」Kelly又承認與大隻混血兒男友Mark同居,她解釋︰「其實佢都有自己屋企,因為我啲貓狗無人照顧,佢有時過嚟幫我睇下。(同住怕多拗撬?)我哋永遠都無拗撬,好平靜。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏

攝影︰林良明

編輯:陳禮恒