【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

從「廢柴」聲中成長 張繼聰唔再Care被嘲食軟飯

發佈時間: 2020/09/24

張繼聰日前與王梓軒開IG直播,暢談音樂與人生,踏入男人四十的阿聰,重提當年被嘲「廢柴」、「軟飯王」等,他坦言多年來受過的惡言,令他磨練成長,現在已懂得調節心態,不再介意惡言,學識好好享受中佬生活。

王梓軒與張繼聰相識十年,二人在網上直播中大談人生,梓軒大讚阿聰新歌《David Harleyson》非常有型!40歲的阿聰笑言新歌是中佬的浪漫:「我仲有後生嗰種心態,做呢隻歌係因為近期好鍾意玩古董電單車,人隨住年紀,喜好都唔同,以前我唔鍾意車,依家覺得古董車幾似我哋呢個年紀,target呢種中佬嘅心態。」

二人剛相識時經常傾心事,梓軒指當時阿聰心情低落兼壓力大,阿聰坦言受閒言影響:「呢啲難關我20幾歲遇唔少,好似撞鬼咁,有好多嘅抹黑!呢啲你無得解釋,真係影響好多人對你嘅睇法。」

嘆攞獎仍不受尊重

阿聰20多歲時結婚生B,由男孩變男人:「我係一個普通男仔,返工搵錢養小朋友,生活唔容易,仲要面對負面攻擊。點樣同人解釋『其實我有嘢做㗎!我唔係靠老婆㗎!我寫歌每個月都有收入!』但我無論寫幾多歌,攞創作人獎,都無人尊重。」

幸好阿聰後來已想通:「你哋覺得我係廢柴又好、食軟飯又好,乜標籤都無所謂,某程度嗰個唔係我,認識我嘅人只有我身邊嘅人,把口生喺人哋度,佢可以講任何嘢,我都可以揀認唔認同。」他自言現已學識調節心態,現在遇到負面事情,最多只嬲八分鐘。

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏