【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【不孝子孫】兄姊攜子女上門為父賀壽實搗亂 港男斥:要老人家服侍你哋班大帝

發佈時間: 2020/09/26

父母對子女的愛是莫問回報,但子女切勿將此視之為「老奉」,勞役年老雙親。一名港男日前在網上吐苦水,指已婚的哥哥及家姐日前堅持一家大細上門食飯,為父親慶祝生日;然而,他們不但「繞埋雙手」連碗筷都不幫手拿,甚至縱容子女通屋搗亂兼跳床。最終眾人食完飯離開後,事主與女友、父母收拾家居至凌晨,令他不禁怒斥:「唔好再要老人家服侍你哋班大帝!」

Facebook專頁「生仔要考牌系列」昨日(25日)刊登一篇以「細仔」為署名的投稿,事主表示雖然父親明言因為疫情關係,今年不欲「搞生日」,希望簡單地「各自見個面食餐飯就算」,但兩名哥哥及家姐竟仍與各自的妻子及丈夫,攜同數名2至8歲的子女上門食飯賀壽,「幾個小朋友一入屋,洗手除口罩,但噩夢就開始。」

兄嫂將孩子寄養父母家6年,港女抱怨不負責︰生嚟有咩意思呢?,詳情即睇:【下一頁

事主指出,幾個小朋友在沒換衫、沒除襪的情況下,便隨便走入房玩,「爬上床跳床,玩伏匿匿,擲枕頭……3間房都玩晒。」他指出,老人家敢怒不敢言,以免造成婆媳不和,

「老媽子有叫過小朋友唔好上床,未換衫,兩個大嫂都話自己仔女『好乾淨,冇細菌,唔洗驚』。」

他續指,兩名哥哥及家姐懶理頑劣子女,「返嚟淨係鬥吹水,講吓自己個仔有幾叻,自己個女又學乜學乜,啲大嫂淨係識講是非,唉!」至事主放工接完女友,回到家已是晚上7時;他形容當時的情況,是「冇人開枱,男人玩手機,女人講是非,細路又跑又跳,成屋成床玩具」,十分混亂,

「難為兩個6、70歲老人家不停做,搵人幫手攞碗筷都冇人幫,自己親生仔女都唔幫。我同女友放工返嚟睇唔過眼就幫手執屋開枱。」

兄長婚後大嫂遷入兼生B,港男慘做廳長瀕臨被趕走,欲搬離減家用反被父親責罵,詳情即睇:【下一頁

至開飯時,小朋友及大人各自一枱,「大嘅(小朋友)又爭來爭去,冇禮貌又唔教;有個仲指明食雞一定要食雞髀,老人家斬咗隻髀就狂喊話唔食飯,最終叫熊貓外賣炸雞髀返來平息個小朋友嘅怒氣。」好不容易「玩」到深夜11時,眾人準備離開;而此時家中狀態,已是「成屋玩具」,

「我開口叫班阿哥家姐叫小朋友收拾玩具,佢哋竟然叫返我執,成班小朋友取笑我。我話我執就會掉晒佢,大嫂話我咁樣就唔啱,恐嚇教壞啲小朋友。」

「現在係凌晨2:15,女朋友啱啱先幫手換晒/洗晒我屋企啲床單被袋。」事主指出,最終眾人走後,他與女友、父母收拾家居至凌晨,「老竇太攰,坐喺梳化瞓著;老媽子就洗碗執玩具;我負責拖地消毒;女友就換晒3間房嘅床單被袋,洗咗2機,乾咗1機。」最後,他不禁大罵道:

「我希望做人父母好好教育自己仔女基本禮儀,唔好再要老人家服侍你哋班大帝!」

 

內容獲「生仔要考牌系列」授權刊登。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴