【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【難為了家嫂?】新抱公審失業暫住奶奶批自私行為 被起底揭獲奶奶賣樓助付首期「上車」

發佈時間: 2020/09/29

一家人最重要是互相包容及體諒。一名港媽日前在網上吐苦水,指失業「暫住」的奶奶十分自私,在早上為了飲熱水,竟將其前一晚煲落、放在壺中攤凍的滾水倒掉再煲。對此,不少網民認為是小事一宗,只要多加溝通便能解決問題。有網民更將事主「起底」發現,原來數月前她曾發帖大讚奶奶「好好」,表示昔日獲對方及老爺賣樓套現資助她與丈夫「上車」,兩老則改為租屋住,不禁大嘆:「幾個月時間就變晒臉!」

「完全唔理解,乜嘢構造先可以自私成咁!」該名港媽上周三(23日)在網上討論區「親子王國」,以「1人1個!同住奶奶自私行為討厭至極排行榜」為題發帖公審奶奶,表示自己在晚上煲水後放在壺中攤凍,未料對方翌晨為了飲熱水,竟將壺中的凍滾水倒掉再煲。她續指,奶奶只是來「暫住」,但「一直當自己租間房」,又指對方不肯與人溝通。

兩母女住300多呎公屋,28歲港女在家工作呻媽媽煩厭:「每日激到做唔到嘢想分戶」,詳情即睇:【下一頁

對此,不少網民表示這只是小事一宗,著她不要放在心上,「超級雞毛蒜皮之事,一家人,平心靜氣問下溝通下啦」、「老人家生活習慣唔易改變,呢D小事係好煩人好困擾,但同一屋簷下惟有諗個方適應吓,加油啊!」不過,有網民卻發現,原來事主於今年2月曾發帖,表示原本自己一家三口及外傭姐姐一齊住,但因為新冠肺炎關係,已過退休年齡的老爺奶奶相繼失業,無法繼續租樓住,因此老爺便搬到年邁母親家中,而奶奶則搬到事主家暫住,

「其實佢哋早年本身買咗樓,但之後想畀錢我哋畀首期所以賣咗,所以在情在理我都無得say no……其實老爺奶奶平日都和善,對我亦唔錯,不過始終相見好,同住難,想問下大家同奶奶住有無咩地雷位要小心?」

不少網民得知此事後,紛紛留言反指事主不懂感恩,「受得咁嘅人情,好多嘢都要忍」、「做人要學識知足、感恩,少少事都上網想公審奶奶」、「吓,佢奶奶真係唔應該賣樓幫佢哋啦,幫咗人仲要俾人數,兼搞到自己好似乞兒咁調返轉寄人離下」。

兄姊攜子女上門為父賀壽實搗亂,港男斥:要老人家服侍你哋班大帝,詳情即睇:【下一頁

對此,事主反駁指「我而家層樓係我租嘅」,與奶奶無關,「唔係畀錢、畀首期就可以自私到盡頭,自私事件一籮籮」。有網民看到回應後,疑問:「你將奶奶賣咗自己層樓畀錢你哋做首期買嘅嗰層樓,賣咗出去呀?點解而家要租樓呀?」事主解釋,自己與丈夫結婚前,丈夫與老爺、奶奶一齊住,而且有份供樓,

「係囉『想』畀錢我哋畀首期,而然停留喺『想』位置,同埋同post有講返,賣樓錢分三份,舊嗰層樓我老公有份供,只係拎返自己嗰份。」

不過,網民對於事主的解釋並不買帳,「咁事實已經分咗(錢),其實奶奶都無必要一定去賣樓,仲要自己去租屋,退休仲要打工畀租金, 先前你先講奶奶對你好好,幾個月時間就變晒臉」、「其實你奶奶完全唔需要賣咗自己層樓畀你哋做首期,就算你老公有份供,都係未結婚前給父母的家用,佢亦有份住,所以唔可以話有份供就要分返層樓一份錢,為咗自己有樓,要父母賣樓租屋住,真係極自私行為,你奶奶真係好偉大,唔好再為小小事而厭惡佢,應該學懂感恩。」

29歲女生第三胎用力過度中風癱瘓,奶奶照顧陪復健擔起湊3孫重責,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴