【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【前TVB主播】陳嘉倩化身靜香分享「電眼」秘密 曾因工作長戴隱形眼鏡:忍手勿捽眼

發佈時間: 2020/09/28

前TVB主播陳嘉倩最近化身《多啦A夢》內的角色靜香,拍攝兩輯健康教育宣傳短片,為香港眼科學會和香港眼科醫學院宣揚眼睛健康的訊息。陳嘉倩更向大家分享「眼仔碌碌」的秘訣,希望大家都可以與她一樣,擁有明亮雙眼。

{{hket:inline-image name="2.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:大會提供)

陳嘉倩自爆因爲工作關係,每日平均要戴隱形眼鏡10多小時,「有時戴到對眼好乾好唔舒服,好似有嘢梗住梗住咁,就會好想捽眼。」不過她就勸大家要忍手,否則分分鐘「捽壞眼」。

醫生解釋指除了戴隱形眼鏡,不少人還有眼敏感,眼睛會痕、痛、流眼水和輕微畏光等,令患者忍不住經常捽眼。但是,經常捽眼會令角膜周邊變薄,中央就有機會向外突出,變成「錐形角膜」,不但會視力模糊、看東西有眩光,嚴重更會失明!

{{hket:inline-image name="3.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:大會提供)

陳嘉倩表示:「細細個都聽過『錐形角膜』,但大個就慢慢忽略咗,眼睛是靈魂之窗,我平時都好愛惜佢哋,所以幾痕幾唔舒服都好,都會好忍手,都算係下咗唔少苦功。偷偷地話埋畀大家知,成日捽眼仲會有皺紋㗎!記得love your eyes,唔捽眼!」

{{hket:inline-image name="1.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:大會提供)