【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃建東 愛做市井佬

發佈時間: 2020/10/05

黃建東近日在劇集《C9特工》中飾演街市的豆腐佬,身形略胖加上超Old School的鬈髮,帶出市井的佬味,他表示︰「我覺得自己開闢咗一個全新貼地路綫,繼果欄佬、今次豆腐佬之後,在另一套劇會飾演豬場老闆。今次角色貼地得來,觀眾都幾受落,所以我都拍得幾開心。」

阿東在美國紐約修讀戲劇,返港後於香港話劇團擔任駐團演員三年,演戲經驗不淺。11年,他參加《香港先生選舉》獲得「演藝潛能大獎」後,一直以為往後發展會一帆風順,他說︰「我從來唔介意由低做起,不過最初參選《香港先生》,話晒畀人知道我讀戲劇,又拎到才藝獎,以為條路會好容易行,監製會識得搵我,後來才知道原來呢一行受到很多不同因素影響。我入行兩年才有機會正式拍第一個劇《食為奴》,做了娛樂新聞台五年先可以跳出來專注拍劇。」

二次創作狂吸Like

多年來,阿東都只是分派到小配角的角色,直至四年前他開始玩二次創作,將日本笑匠PIKO太郎的神曲《PPAP》加入廣東詞,大玩粗口諧音,結果影片大受歡迎,為阿東建立了一條搞笑、惡搞的路綫,之後經常獲廣告商邀請大玩惡搞片。

阿東笑言︰「呢條路令我有很多得着,多咗廣告收入,觀眾亦好受落,我感覺到大家鍾意咗我多少少。最重要係出發點唔係去攻擊人,我扮嘢之餘亦加入好多創作意念,例如陳偉霆嗰廣告,我加了『叮my lunch box』同『飲茶With姑媽』等,呢啲都係引到大家笑。」

搞笑形象令阿東吸納大批粉絲,知名度提升,總是令人期待他會有別出心裁的新短片出爐,不過,他承認有得也有失,因為搞笑作風令不少角色都被「落閘」,黃建東說︰「返唔到轉頭,的確近來少咗搵我演一些正經角色,很多人見到角色好正經,就覺得我做不來,『我套劇係感情戲,你咁騎呢?』呢啲說話咁囉。之前有套電影係屬於正經陰沉的,唔知點解後來無用到我,我由期待變失望。」

喜獲古天樂鼓勵

他曾經積極地尋找工作機會,惟被人取笑太過進取,他慢慢學會耐心等候。阿東感激大前輩古天樂的鼓勵,他說︰「我二次創作《PPAP》條片,到依家我都追唔返當時個點擊數,有時好驚自己唔夠好,驚自己唔再好笑。之前在演藝人協會上認識古天樂,他主動同我講鍾意我啲片,仲話睇下之後有咩合作,我真係開心到癲,亦好感動。」阿東指古天樂叫他不用太擔心,想就去做,不要等,演員總會經歷拍「爛片」的時期,他自己也是過來人。

阿東承認不時會自我質疑,幸好有前輩的鼓勵,令他重拾自信繼續走,他說︰「我同張振朗同期拍劇,依家他已經是男主角,咁自己點算呢?五年後又會點呢?我目標遠大呀,希望有一日可以做到男主角,搞笑可以再盡啲,亦可以挑戰其他類型角色,希望個人可以立體啲。」

髮型︰Jack Hung@ATO Hair Club

服飾︰Novelty Lane;Palladium

撰文︰楊安莉

編輯︰黃寶恩

美術︰梁政敏

攝影︰林良明