【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【家長留意】帶少主去公園玩外傭睇手機懶理 街坊批受傷走失姐姐恐後知後覺

發佈時間: 2020/10/06

不少雙職父母都會將孩子交給外傭照顧,但能夠遇到一位盡責的外傭也實屬不易。日前,沙田有街坊在公園遇到一名不稱職的外傭姐姐,她表示該名目測2歲的男童由外傭姐姐帶到樓下公園玩耍,期間姐姐只專注觀看手機影片,男童只好悶悶不樂地呆坐滑梯上。街坊表示,姐姐當時根本沒有留意男童,直言如果男童受傷或走失,相信也只會是「後知後覺」。

該名街坊前日(3日)在Facebook專頁「外傭僱主必看新聞訊息」上載幾張相片,指一名身穿粉紅色衫的外傭姐姐帶同年約2歲的男童到沙田第一城的公園玩耍;期間姐姐只專注手機上的影片,未有「睇實」男童。

男童因無人陪伴玩耍而顯得悶悶不樂,呆坐在滑梯平台中間。期間有其他小朋友上去玩時,該名姐姐竟拍打男童指︰「起身!你阻住人!」男童聽後即時拒絕指:「唔知!」,可見男童與姐姐的關係也不算太好。

外傭玩電話懶理少主要求去廁所,涉鬧孖女黐線︰點解要屙尿,詳情即睇︰【下一頁

事主怕男童會被其他小朋友踩到雙手,遂上前提醒對方︰「小朋友,你要小心呀!你起身啦!畀人過,同埋怕人哋會整親你!」男童聽過勸告後,十分乖巧立即起身。事主不值姐姐所為,並上前向姐姐表示︰「姐姐,佢好悶呀!你都要陪佢玩㗎!」事主慨歎指,如果男童跌傷或走失,相信該名姐姐只會後知後覺,直言希望透過帖文,令涉事家長知道其外傭在外是如何照顧男童,

「好希望呢位小朋友嘅父母可以睇到我呢個post(帖文),可以睇吓點樣處理呢位姐姐,唔好影響呢位小朋友原本開開心心嘅成長,同埋唔好令佢有機會受傷!」

網民︰公園危機四伏

帖文一出隨即引來大批網民留言,有人直指對該名外傭的行為過份,「多謝樓主分享,如果係我仔,我實即炒佢」、「一定要畀佢父母知道,出事就後悔莫及」;亦有家長表示公園其實是危機四伏,「我個仔5歲時被狂奔小朋友撞斷咗兩隻牙,有部份牙碎留咗喺牙肉,要睇牙醫打麻醉針攞出嚟,陰公,就係姐姐帶佢去玩但完全唔理佢。」

女傭疑當街虐待花髮僱主,大聲喝罵禁去廁所搣大髀,詳情即睇︰【下一頁

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文︰潘迦晴